فرمول شکست تحریم‌ها را پیدا و از آن عبور کرده‌ایم
 فرمول شکست تحریم‌ها را پیدا و از آن عبور کرده‌ایم
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: ما بارها دشمن را زمین زده‌ایم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایلنا، فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما با راهبرد تحریم را شکستیم و نمی‌توان همه قاعده‌های شکستن این سیاست را بیان کرد و هنوز بسیاری از آن باید محرمانه بماند.

سردار سرلشکر حسین سلامی در آیین افتتاحیه ۲۸ امین دوره طرح ولایت دانشجویی گفت: دانشگاه منشا ساخت تفکر و اندیشه است، دانشجو مظهر فکر تعالی و برتر، دانشجو معیار تشخیص سیاسی و دانشجو مظهر اقتدار کشور است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهای خصوصی که با ایشان داریم همواره آشکارا بر بسیج دانشجویی اشاره و تاکید دارند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دانشگاه منشا ساخت اندیشه و تفکر جامعه است، اظهار داشت: ما، چون با دشمن بزرگ رو در رو بودیم پیشرفت کردیم. دشمن یک حسن دارد وقتی عمل می‌کند میدان‌های ناشناخته را شناخته می‌کند.

به گفته سلامی، ما فرمول‌های شکست تحریم را شناسایی کردیم و تحریم را از کارآمدی انداخته‌ایم و این فقط در میدان حل می‌شد، فقط در میدان.

وی با بیان اینکه اگر دشمن ما را تحریم نمی‌کرد به سمت شکفتن استعدادهای درونی جامعه نمی‌رفتیم، تصریح کرد: اتفاقاً امروز دشمن است که از کارکرد قدرت ما نگران است، باید هم نگران شود، در جغرافیای سیاسی هم دشمن ناتوان شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سال گذشته به طرز معجزه آسایی همه راهبردهای دشمن شکست خورد، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا قابلیت انطباق خود را به منطقه از دست داد، منطقه به دلیل فشارهای سنگین از اولویت آمریکا خارج شده است.

سلامی اضافه کرد: تاثیر آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد، برای هشت سال نبود بلکه اگر شکست می‌خوردیم برای همیشه از جغرافیای سیاسی جهان حذف می‌شدیم.

وی با بیان اینکه حضور در جاهای دیگر را به ما نسبت می‌دهند و این ناشی از قدرت و تاثیر ماست، ابراز داشت: ما بسیار قدرتمندیم، قدرت اصلی ما ایمان ما و رهبر ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شما جوانان با همت بلند این کشور را قوی و پیروزمند می‌کنید، عنوان کرد: ما بارها دشمن را زمین زده‌ایم و باز هم این کار را خواهیم کرد، در دانشگاه از انقلاب و نظام و ولایت دفاعی منطقی کنید. انشالله دوستان بسیج دانشجویی زمینه برگزاری اردوهای جهادی و علمی بیشتر را فراهم کنند.

به گفته سلامی، تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها هدف اصلی است، در این زمینه با روشنگری صبر و بصیرت پیش خواهیم رفت