قیمت مصوب خودروهای مونتاژی تغییر نمی‌کند
 قیمت مصوب خودروهای مونتاژی تغییر نمی‌کند
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قیمت مصوب خودروهای مونتاژی تغییر نمی‌کند، گفت از صحبت‌هایش درباره تغییر قیمت خودروهای مونتاژی بد برداشت شده است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، اسماعیل شجاعی درباره قیمت خودروهای مونتاژی و تصویب آن در جلسه هفته گذشته شورای رقابت اظهار داشت: شورای رقابت قصد ندارد قیمت مصوب خودروهای مونتاژی را تغییر دهد، اعضای شورای رقابت روی همان قیمت هایی که مصوب کرده اند ایستادگی خواهند کرد. از مصاحبه من در مورد احتمال تغییر قیمت خودروهای مونتاژی بد برداشت شده است.

وی افزود: منظور من این بود که قیمت هایی که مصوب شده دائمی نخواهد بود اما به طور کلی مصوبه شورای رقابت در مورد خودروهای مونتاژی برقرار خواهد بود. این موضوع را به وزارت صمت هم ابلاغ شده و باید اجرا شود.

سخنگوی شورای رقابت در مورد سایر خودروهای مونتاژی که قیمت آن ها اعلام شده است، نیز بیان داشت: سازمان حمایت باید قیمت ها را به کارگروه بیاورد تا مورد بررسی قرار بگیرد که هنوز این اتفاخ رخ نداده است.

همچنین یک مقام مسئول در شورای رقابت به خبرنگار فارس، گفت: قرار نیست قیمت خودروهای مونتاژی تغییر کند و قیمت های مصوب لازم الاجرا است. بنابراین  اگر خودروسازی به قیمت های مصوب شکایت و اعتراض دارد باید از روش قانونی آن اقدام کند و اعتراض خود را در هیات تجدیدنظر مرکز ملی رقابت و سپس در دیوان عدالت اداری کشوری باید ثبت و مطرح کند.

قیمت خودروهای مونتاژی شنبه هفته گذشته ۱۶ اردیبهشت توسط شورای رقابت با لحاظ دلار اسکناس مرکز مبادله مصوب شد. نکته قابل ملاحظه در قیمت های مصوب این بود که قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان کمتر از قیمت های فعلی کارخانه  تعیین شده است.