با تمام توان برای برقراری آتش‌بس در اوکراین تلاش می‌کنیم
 با تمام توان برای برقراری آتش‌بس در اوکراین تلاش می‌کنیم
وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در جنگ اوکراین با تمام توان در سطح رئیس‌جمهور و وزرای خارجه برای برقراری آتش بس و تمرکز طرفین بر صلح تلاش می‌کند.

 به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار گفت: از حسن ابتکار سرکار خانم علم الهدی همسر رئیس جمهور محترم تشکر می‌کنم که فرصتی فراهم کردند بانوان محترم از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی ادامه داد: نکات مختلفی از طرف شما بانوان محترم که دارای مسئولیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و پارلمانی در کشورهای خود هستید مورد توجه واقع شده و از جمله موضوعات تاکید بر ضرورت خلق بهترین زندگی و روشن‌ترین آینده برای زنان جهان و همچنین تاکید بر اینکه زنان محور شکوفایی و کانون بالندگی خانواده و اجتماع، هستند.

وزیر خارجه با اشاره به اینکه ایران در جنگ اوکراین با تمام توان در سطح رئیس جمهور و وزرای خارجه برای برقراری آتش بس و تمرکز طرفین بر صلح تلاش می‌کند، تاکید کرد: ما مخالف جدی جنگیم و ایران به دور از سیاست دوگانه و استاندارد دوگانه همانگونه که نگران وضعیت زنان و کودکان در فلسطین، یمن، افغانستان و سایر کشورهای درگیر جنگ و بحران است، نگران وضعیت زنان و کودکان اوکراینی است.