واریز هدیه نقدی به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
واریز هدیه نقدی به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
رئیس بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور با اعتباری معادل ۱۱۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از مهر، سید پرویز فتاح همزمان با ۲۱ رمضان الکریم، با اشاره به اجرایی شدن سنت حسنه سال‌های اخیر بنیاد مستضعفان در کمک به ایتام نیازمند کشور گفت: امسال نیز همچون چهار سال گذشته و سنت حسنه سنوات اخیر بنیاد مستضعفان، همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) و ابوالایتام، ما نسبت به اخذ آمار تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در سراسر کشور اقدام کردیم تا هدیه معیشتی بنیاد به حساب این عزیزان واریز شود.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: طی روزهای اخیر و با تکمیل آمار این دو نهاد حمایتی، طی دو روز گذشته برای بیش از ۱۹۰ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان واریز شد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان بیش از ۱۱۴ میلیارد تومان را به حساب این عزیزان واریز کرده است، ادامه داد: علاوه بر این کمک معیشتی به ایتام، بنیاد مستضعفان طی سال گذشته بیش از یک میلیون بسته معیشتی را در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این دو نهاد حمایتی قرار داده و این مسیر همچنان ادامه دارد.

به گفته فتاح، بیش از ۱۶۰ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد، ۲۷ هزار یتیم تحت پوشش بهزیستی و بیش از ۵ هزار یتیم وابسته به مجموعه‌های بهزیستی، این هدیه معیشتی ۶۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان را دریافت کرده‌اند.