جایگاه همه ما خدمت به مردم است
جایگاه همه ما خدمت به مردم است
امين حسين رحيمي وزير دادگستري سخنران و ميهمان ويژه همايش مديران كل ستادي و استاني سازمان تعزيرات حكومتي بود.

رحیمی در این همایش با تبریک و گرامیداشت حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر علیه السلام، ماه رجب را فرصتی برای خودسازی و توجه ویژه به معنویات و تفکر در نعمات الهی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین عبادات خدمت به مردم است و این فریضه ارزشمند در ماه‌های رجب و شعبان و رمضان جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند.
وزیر دادگستری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در سازمان تعزیرات حکومتی، نظارت بر تولیدکنندگان را مهمترین بخش از فرایند تنظیم بازار و قیمت‌گذاری عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در موضوع تنظیم و کنترل بازار، تشکیل کمیته اقدام مشترک با حضور و همکاری وزارت صمت، وزارت جهاد و با محوریت سازمان تعزیرات حکومتی بود که بحمدالله شعبات آن در استان‌ها نیز فعال شده و امیدواریم با پیگیری جدی این موضوع، روند نظارت بر بازار و پایش و کنترل قیمت‌ها و در نهایت ثبات و امنیت بازار و جلب رضایت مردم حاصل شود.
وزیر دادگستری گفت: جایگاه همه ما خدمت به مردم است و در این زمینه بسیار مهم است که ضمن قاطعیت در پیگیری و رسیدگی به پرونده‌ها به کسی ظلم نشده و حق کسی ضایع نشود. امر پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت است و نباید در گیر و دار رسیدگی به پرونده‌ها از آنها غفلت شود.