سرشبکه سایت‌های شرط‌بندی و قمار ایران در ازمیر بازداشت شد
سرشبکه سایت‌های شرط‌بندی و قمار ایران در ازمیر بازداشت شد
وزیر کشور ترکیه نوشت: سعید امیری، رئیس یک گروه جنایی سازمان یافته که سایت‌های شرط‌بندی و قمار غیرقانونی ایرانی را کنترل می‌کرد، طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه به نام کارتل-۶ در استان ازمیر بازداشت شد.

علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه طی مطلبی در حساب خود در شبکه اجتماعی «ایکس» از بازداشت سعید امیری (سعدالله امیرشقاقی) سرشبکه سایت‌های شرط‌بندی و قمار ایران در شهر ازمیر خبر داد.

وزیر کشور ترکیه در این باره نوشت: سعید امیری، رئیس یک گروه جنایی سازمان یافته که سایت‌های شرط‌بندی و قمار غیرقانونی ایرانی را کنترل می‌کرد، طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه به نام کارتل-۶ در استان ازمیر بازداشت شد.

یرلی‌کایا در این پیام اعلام کرد که ۴ نفر از جمله سرکرده این باند جرایم سازمان یافته با حکم دادگاه بازداشت و برای ۶ مظنون دیگر حکم کنترل قضایی صادر شده است.

وزیر کشور ترکیه تاکید کرده که طی این عملیات، ۱۲۰ هزار دلار، ۸۰ هزار یورو، ۹ ساعت مچی لوکس و ۱۵ شرکت به ارزش ۵۰۰ هزار دلار، ۱۰ خودرو، سهم شراکت در ۱۷ خانه و ساختمان و ۹ شرکت نیز کشف، شناسایی و با حکم قضایی ضبط شده است.

علی یرلی‌کایا افزود: مردم عزیز ترکیه مطمئن باشند که ما باندهای تبهکاری را به هر اندازه‌ای که باشند متلاشی کرده و سرکردگان آن‌ها را تحویل عدالت خواهیم داد.