معرفی ۱۰۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات روستایی به بانک‌ها
معرفی ۱۰۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات روستایی به بانک‌ها
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در بخش روستایی توسط ۹ بانک عامل با ابلاغ بانک مرکزی از معرفی یکصد هزار متقاضی دریافت تسهیلات نهضت ملی روستایی از سوی آن بنیاد به بانک‌ها خبر داد.

مجید جودی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه جزئیات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را در روستاها که میزان آن در سال جاری از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان و تعداد آن نیز از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد رسیده است، تشریح کرد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با ابلاغ بانک مرکزی از امروز ۱۰ دی با ابلاغ بانک مرکزی به ۹ بانک ملی، صادرات، پست‌بانک، تجارت، سپه، ملت، مسکن، رفاه و کشاورزی، پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی که از طرف بنیاد مسکن به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، آغاز شده‌است.

جودی با بیان اینکه بانک‌های تعیین شده مکلف به پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به میزان ۳۵۰ میلیون تومان به ۳۵۰ هزار واحد معرفی شده از سوی بنیاد مسکن هستند، توضیح داد: ۱۲۲ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ساخت مسکن روستایی تخصیص یافته‌است.

این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: هم اینک یکصد هزار نفر متقاضی واجد شرایط دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن روستایی به بانک‌ها از سوی بنیاد مسکن معرفی‌شده‌اند.

وی تأکید کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات مسکن روستایی هستند می‌توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور مراجعه و درخواست خود را برای احداث مسکن روستایی ثبت کنند تا با معرفی بنیاد مسکن این امکان برای آنها فراهم شود.

وی یادآور شد: سقف بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بخش روستایی ۲۰ سال و سود تسهیلات نیز ۵ درصد تعیین شده‌است.