دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می کند
دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می کند
وزیر کشور گفت: ما باید مشارکت مردم را تسهیل کنیم.

وزیر کشور با اشاره به تلاش دشمن برای حداقلی کردن مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: ما باید مشارکت مردم را تسهیل کنیم، رقابت فقط نباید روی افراد باشد بلکه باید روی برنامه‌ها رقابت کنیم.

احمد وحیدی  در همایش مدیران روابط عمومی استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور در گفت: موضوع اطلاع‌رسانی به یک امر مستمر و همیشگی تبدیل شده است و در نتیجه از طرف دیگر هم، انتظارات جدیدی شکل گرفته است.

وزیر کشور اضافه کرد: ما در دنیایی به سر می‌بریم که چگونگی روایت از یک اطلاع‌رسانی فضای امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را به خود اختصاصی داده است. تغییرات متناسب با تغییر شرایط نحوه اطلاع‌رسانی و ذهنیت‌سازی درست، بسیار اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: دشمن مدام در حال تلاش برای تغییر سطح خط‌دهی ذهن‌ها و آنچه که به عنوان عملیات روانی و جنگ شناختی شناخته می‌شود، است. ظاهر کارشان ارائه خبر است، اما آن‌ها آنرا در قالب یک بسته ارائه می‌کنند.

وزیر کشور به اشاره به بیانات رهبر انقلاب در زمینه مبارزه با فساد، ادامه داد: آقا فرمودند که مبارزه با فساد امر بسیار مبارکی است، ولی دشمنان این نقطه قوت را به گونه‌ای را مطرح می‌کنند که گویا نقطه ضعفی وجود دارد.

وحیدی بیان داشت: روابط عمومی هم یک دانش است که با جامعه شناسی، مردم‌شناسی، ادبیات و ارتباطات مرتبط است و از طرف دیگر یک هنر و ابتکار است. از طرف دیگر، روابط عمومی باید بتواند فضای واقعی جامعه را به مدیران منعکس کند و درگیر حاشیه‌سازی نشوند.

وی ادامه داد: ما هم با فساد مبارزه می‌کنیم و هم مبارزه خود را اعلام می‌کنیم، ولی شاید به دلیل عدم تبحر در روایت‌سازی، دشمنان آن را به نقطه ضعف تبدیل می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به تلاش دشمن برای حداقلی کردن مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: ما باید مشارکت مردم را تسهیل کنیم، رقابت فقط نباید روی افراد باشد بلکه باید روی برنامه‌ها رقابت کنیم. استاندارها همه بسترهای مشارکت را فراهم کنند.

وحیدی با بیان اینکه نرخ رشد ۴.۲ درصدی مسئله خیلی مهمی است و باید به آن پرداخته شود، اظهار داشت: به دلیل عدم بارندگی و خشکسالی یک مقدار قیمت گوشت بالا رفته است و دولت و وزارت جهاد درحال پیگیری هستند. یک مسئله نباید همه مسائلی را که در کشور اتفاق می‌افتد را پوشش دهد و تلاش‌های شبانه روزی نادیده گرفته شود.