مشعل «غیرت» دفاع از نوامیس در جامعه ایرانی پر فروغ‌تر از همیشه است
 مشعل «غیرت» دفاع از نوامیس در جامعه ایرانی پر فروغ‌تر از همیشه است
سردار سلامی در پیامی به مناسبت شهادت شهید غیرت حمید رضا الداغی تاکید کرد: جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز «شهید غیرت» حمیدرضای عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم «معروف» و«دفاع از ناموس» را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام شهادت حمیدرضا الداغی گفت: شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی پرفروغ تر از همیشه روشن است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  • شهادت مظلومانه، شجاعانه و غیرتمندانه “حمیدرضا الداغی” جوان خوش غیرت دیار خراسان و سبزوار قهرمان در دفاع از حریم عفاف و ناموس را به خانواده معظم ایشان و آحاد مردم فهیم و غیور ایران به ویژه استان خراسان رضوی تبریک و تسلیت می‌گویم.
  • این ماجرای عبرت انگیز و معنادار نشان داد که شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از نوامیس در جامعه ایرانی پر فروغ تر از همیشه روشن است و به مدد هوشمندی و هوشیاری ملت به ویژه نسل جوان و غیور مومن و مسئولیت شناس ایران، تلاش‌های شیطانی و فریبکارانه دشمن در ترویج “منکر” و تخریب “معروف” به ثمر نخواهد نشست و در معادله‌ای معکوس تقویت خروش ملی در صیانت از حق امنیت اجتماعی و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی در جای‌جای سرزمین را رقم خواهد زد.
  • جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز ” شهید غیرت” حمید رضای عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم “معروف” و “دفاع از ناموس” را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.