وزارت تعاون ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال برای کارگران احداث می‌کند
وزارت تعاون ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال برای کارگران احداث می‌کند
وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: طی تفاهمنامه‌ای که بین معاونت تعاون و سازمان ملی زمین و مسکن انجام شده است طی چهار سال ۴۰۰ هزار واحد مسکن کارگری احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، سید صولت مرتضوی روز پنجشنبه در بازدید از طرح‌های احداث مسکن کارگری شهرستان بروجن اظهار داشت: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای دولت ساخت مسکن برای آحاد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های است که طی سالهای گذشته مغفول مانده بود.

وی ادامه داد: بخشی از وظایف مسکن سازی بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مقرر شده تا ۴۰۰ هزار واحد مسکن طی چهار سال احداث شود که بخشی از این تعهد در فرایند اجرایی قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از همکاری خیرین شهرستان بروجن در احداث مسکن برای کارگران، خاطرنشان کرد: به برکت کار خیرین صاحبان صنایع و کارخانجات همکاری واحدهای مسکونی هم برای زوجین جوان و هم برای جوانان کارگر احداث کردند که اثرات تربیتی فراوانی هم دارد و الگو برای بخش های دیگر می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از پروژه ۴۰ واحدی تعاونی مسکن کارگران شهرستان بروجن نیز بازدید کرد و دستور داد تا مشکل تامین تسهیلات این واحد با بانک عامل برطرف شود.