۵۱ درصد از مردم تهران اجاره نشین هستند
۵۱ درصد از مردم تهران اجاره نشین هستند
شهردار تهران گفت:۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و با صنعتی سازی مسکن می‌توان گره از کار مردم باز کرد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین امضای تفاهم نامه ساخت مسکن میان شهرداری تهران و سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: امروز برای ما روز بسیار مبارکی است، شیوه مدیریتی که از روز اول در مجموعه شهرداری بر آن تاکید شد، جنبه مشارکتی بود که ما بتوانیم با مشارکت کار را پیش ببریم.

وی افزود: در خصوص زمین، در راستای مشارکت در خدمت مدیران کمیته امداد هستیم و موضوع رسیدگی به مسائلی که نیاز پایه جامعه هست را مورد توجه قرار می‌دهیم.‌

شهردار تهران تصریح کرد: چنین اتفاقی برای ما خوشایند است و امیدواریم این حرکت آرام به رفع مشکلات مردم، تحقق رویکرد مشارکتی شهرداری تهران و رویکرد ارزان سازی و سبک سازی بار مردم در جنبه‌های مختلف بینجامد.

زاکانی ادامه داد: امروز هم دولت سیزدهم، شخص رئیس‌جمهور و وزیر محترم راه و شهرسازی بر این موضوع تاکید دارند و کمیته امداد پرچم دار و خدمتگزار مسیر کمک به محرومین است. این پروژه که محصول آن ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن خواهد بود و پروژه‌های دیگر، زمینه تسریع این هدف را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی و شرایطی که سریع، محکم و ارزان مسکن ساخته شود، می‌توان گره از کار مردم باز کرد، گفت: ۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و بر همین اساس، ساخت این مسکن‌ها می‌تواند به مردم کمک کند و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.

گفتنی است؛ در این نشست تفاهم‌نامه بین شهرداری تهران، سازمان ملی زمین و مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تولید واحد مسکونی در غالب اولین محله الگو در تهرانسر واقع در منطقه ۲۱ شهرداری تهران انجام شد.