مژده وزیر نیرو به مردم/ اقدام ویژه‌ای در صنعت برق در راه است
مژده وزیر نیرو به مردم/ اقدام ویژه‌ای در صنعت برق در راه است
وزیر نیرو با اشاره به طراحی ۱۴۰ اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از ۱۴۰ اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زند و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اقدامات در حال انجام برای تامین برق تابستان ۱۴۰۲ ، اظهار داشت: سال گذشته ما توانستیم، فصل گرم را بدون خاموشی بخش خانگی به اتمام برسانیم و همچنین نیاز صنعت و بخش کشاورزی به انرژی لازم برای تولید را تامین کنیم که رکوردهای افزایش تولید صنایعی نظیر فولاد و سیمان و همچنین تولید محصولات کشاورزی این مسئله را تایید می‌کند.

وی افزود: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال ۱۴۰۱، برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط در فصل گرم سال ۱۴۰۲ رقم خورد و این‌بار ۱۴۰ اقدام اساسی در دستور کار قرار گرفت، تا به نقطه مطلوب‌تری به لحاظ تامین انرژی برسیم.

سال آینده ۷۷۸۷ مگاوات افزایش ظرفیت تولید برق خواهیم داشت

وزیر نیرو با بیان اینکه “با اجرای ۱۴۰ اقدام اساسی، امیدواریم تابستان سال ۱۴۰۲ را بدون کوچترین چالشی در تأمین برق پشت‌سر بگذاریم”، گفت: یک اقدام از ۱۴۰ اقدام اساسی صنعت برق، برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زند و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو و روز دوشنبه ۱۱ ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.