جنگ‌اقتصادی امروز تداوم هشت سال دفاع مقدس است
جنگ‌اقتصادی امروز تداوم هشت سال دفاع مقدس است
بوشهر - ایرنا - معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: جنگ ‌اقتصادی امروز تداوم دوران هشت سال دفاع مقدس اما به مراتب پیچیده‌تر از آن است که صنعت گاز کشور در خط مقدم این نبرد قرار دارند.

مجید چگنی روز جمعه در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های پالایش گاز کشور در عسلویه استان بوشهر اظهار کرد: موفقیت، عزت و سرافرازی، ماندگاری و پیروزی کشور در میدان‌های مختلف در سال‌های اخیر در سایه ایمان به خداوند متعال و ایستادگی در راه ایمان به ثمر نشسته و امروز مدیران و کارکنان این صنعت بزرگ کشور محکم و استوار در مسیر تعالی و شکوفایی قدم برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی تداوم جنگ هشت سال دفاع مقدس است اظهار کرد: امروز صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی این نبرد قرار دارد و مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ تمام قد با انجام اقدامات شاخص و نوآورانه در مقابل مشکلات و سختی‌ها ایستاده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: مدیرانی که با تفکرات انقلابی و اقدامات جهادی، به صورت شبانه‌روزی در راستای پیشبرد اهداف والای کشور و رونق اقتصادی کشور پای کار ایستاده اند شایسته تقدیر و ستایش هستند.

وی ادامه داد: در سال جاری با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و شعار سال “مهار تورم و رشد تولید” برای ثبت بهترین دستاوردها در صنعت گاز کشور پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

چگنی گفت: عملکرد بی‌نظیر مدیران و کارکنان شرکت‌های پالایش گاز در زمستان سال گذشته ماندگار شد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: عملکرد شاخص و بی‌نظیر مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های گاز کشور در زمستان سال قبل ستودنی بود و ثابت کردند با اقدامات شاخص و نوآور می توان از روزهای سخت عبور کرد.

احمد زمانی با اشاره به مسائل مهم پالایشگاه‌های کشور در سال جاری افزود: پروژه‌های کاهش مشعل سوزی، عملیات تعمیرات اساسی، انجام اقدامات نوآورانه و روزآمد از مسائل مهم و کلیدی سال جاری در پالایشگاه‌های گاز کشور است.

وی ادامه داد: امید می‌رود با همفکری و خرد جمعی بتوانیم در این حوزه‌های مهم بهترین دستاورد و عملکرد را داشته باشیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ادامه داد: برنامه‌ریزی دقیق و منظم در راستای انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها در ماه‌های اخیر با توجه به اهداف کلان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حفظ پایداری، تولید حداکثری، به منظور حفظ نیاز داخلی، صادرات گاز و محصولات جانبی با موفقیت در حال انجام است.