نسل جدید باید در مسیر شکل‌گیری تمدن اسلامی حرکت کند
نسل جدید باید در مسیر شکل‌گیری تمدن اسلامی حرکت کند
وزیر کشور در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای کرمان تاکید کرد: امروز نسل جدید نیز باید بتواند همچون شما در مسیر شکل گیری تمدن اسلامی حرکت کند و در این مسیر گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا احمد وحیدی صبح پنجشنبه پس از ادای احترام به مقام شهیدان آرمیده در گلزار شهدای کرمان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در این محل حاضر شد و گفت: شما مجموعه‌ای از ارزش ها هستید که ۴۴ سال انقلاب اسلامی را همراهی کردید.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین عنوان کرد: انقلاب از گردنه ها و مشکلات زیادی گذشته، امروز در نقطه ای ایستاده ایم که انقلاب در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و شما پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس تاریخ ۴۴ ساله ما هستید.

وزیر کشور یادآور شد: این گذشته پر افتخار حرکت نسل نو انقلاب را پیش می برد، امروز در کنار شهید بزرگ و قهرمان ملی یعنی سردار دل ها همان قهرمان امت اسلامی هستیم؛ بخشی از جهاد تبیین برعهده شما پیشکسوتان نیروهای مسلح است.

وحیدی که صبح امروز وارد فرودگاه کرمان شد، پس از افتتاح مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان، در گلزار شهدای کرمان حاضر شد و با غبارروبی و ذکر فاتحه به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

شرکت در نشست شورای اداری و افتتاح ساختمان جدید استانداری از دیگر برنامه های وحیدی در سفر به کرمان اعلام شده است.