مرتضی حاتم سکاندار امور شعب بانک صادرات استان گیلان شد
مرتضی حاتم سکاندار امور شعب بانک صادرات استان گیلان شد
ایرج نیک اختر ضمن تشکر و قدردانی از بهزاد قهرمانی، حضور ایشان در دوران خدمت در استان زرخیز گیلان را بسیار ارزشمند خواند و مرتضی حاتم را مدیری لایق و با تجربه، و مردم گیلان را با صفا، سختکوش و مهربان توصیف و از کلیه کارکنان، همیاری با مدیر جدید را خواستار شد.

مرتضی حاتم مدیرجدید شعب بانک صادرات گیلان

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین آئین معارفه مرتضی حاتم مدیرجدید شعب بانک صادرات گیلان و تکریم بهزاد قهرمانی مدیر سابق این استان با حضور ایرج نیک اختر مشاور مدیرعامل و معاون اعتباری بانک صادرات ایران، محمود حاتمی مدیر امور شعب منطقه شمال کشور و همچنین مدیران استانی شامل اولیائی مدیر کل جذب سرمایه‌گذاری استانداری، خداشناس معاون بانک ملی و نماینده کمیسیون هماهنگی بانک‌ها بهمراه کارکنان صف و ستاد بانک صادرات در محل سالن آمفی تئاتر اداره مرکزی استان گیلان برگزار شد.
ایرج نیک اختر ضمن تشکر و قدردانی از بهزاد قهرمانی، حضور ایشان در دوران خدمت در استان زرخیز گیلان را بسیار ارزشمند خواند و مرتضی حاتم را مدیری لایق و با تجربه، و مردم گیلان را با صفا، سختکوش و مهربان توصیف و از کلیه کارکنان، همیاری با مدیر جدید را خواستار شد.
وی همچنین به وضعیت حال حاضر بانک اشاره و تاکید کرد: بانک صادرات ایران پس از طی نمودن مراحل بسیار سخت و دشوار با همیاری و تلاش همه کارکنان از زیان انباشته خارج و به سوددهی رسیده به گونه‌ای که واریز سود به سهامداران در سال جاری گواه بر ماجراست. ایشان دغدغه همیشگی مدیران را مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان دانست و افزود بدون شک از منافع یکایک همکاران شاغل و بازنشسته در همه حال دفاع خواهیم کرد.
نیک اختر حفظ ارتقاء جایگاه استان در سهم بازار را بسیار مهم تلقی کرد و دستیابی به سهم اول بازار با عنایت به صنعت عظیم کشاورزی، دامپروری، گردشگری و… را دور از دسترس ندانست و از همه‌ی کارکنان خواست برای رشد و ارتقای بانک صادارت ایران در نیمه‌ی دوم از سال تلاشی مضاعف را از خود نشان دهند.
بهزاد قهرمانی مدیر شعب استان گیلان در ابتدا گزارشی از عملکرد استان در بخش‌های مختلف از سال ۱۳۹۹ تاکنون ارائه و اذعان کرد: تلاش کلیه کارکنان استان در همه سطوح سازمانی در دستیابی به اهداف تنظیم شده بسیار ارزشمند بوده و از زحمات ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.
وی دوران مدیریت خود در استان سرسبز گیلان را بسیار خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: زندگی در کنار کارکنان خوب و مردم خون‌گرم گیلان خاطرات خوشی را برایم رقم زده است.
قهرمانی مردم‌مداری و مشتری‌محوری را از اولویت‌های مهم در دوران کاری خود برشمرد و عملکرد خوب استان گیلان طی ۲۹ ماه از زمان تصدی خویش را مرهون تلاش و سخت‌کوشی و همراهی کارکنان استان دانست و تصریح کرد: کارکنان همچنان تلاش خود را جهت طی کردن موفقیت‌های بیشتر ادامه خواهند داد.
در ادامه محمود حاتمی مدیرامور شعب شمال کشور با تشکر از همکاران شاغل و بازنشسته حاضر در سالن، مردمان این دیار را زحمتکش، فعال و با استعداد دانست و در ادامه به بیان آماری از استان پرداخت و بیان کرد: با توجه به پتانسیلی که در استان وجود دارد هنر خود را بکارگیرید و از تمام ظرفیتهای موجود استفاده نمائید ما نیز در مرکز از هرگونه تلاشی دریغ نمی‌نمائیم و یار و یاور شما خواهیم بود.
حاتمی در خصوص حد مجاز، جذب منابع و کاهش مطالبات استان سخنانی را بیان و از شعب منفی خواست تلاش خود را بیشتر بکار گیرند.
وی در ادامه از تلاش‌های بی‌دریغ بهزاد قهرمانی تشکر کرد و با اشاره به سوابق اجرایی مرتضی حاتم وی را مدیری خلاق، توانمند و کارآمد برشمرد.
در پایان ایرج نیک اختر معاون اعتباری بانک صادرات ایران، حکم انتصاب مرتضی حاتم به عنوان مدیرشعب استان گیلان را به وی اعطا و برای ایشان و همکاران استان آرزوی توفیق از درگاه احدیت نمود.
گفتنی است مرتضی حاتم مدیر جدید شعب بانک صادرات گیلان متولد ۱۳۵۲، شهرستان رشت، فوق لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه مدیریت صنعتی تهران است که سوابقی همچون روسای شعب بانک صادرات در شهرستان رشت و همچنین مسولیت واحد‌های ستادی در اداره مرکزی بانک صادرات گیلان داشته است.
وی همچنین معاونت مالی و اداری بانک صادرات استان زنجان، معاونت مالی و اداری و همچنین معاونت بازاریابی و اعتباری بانک صادرات استان مازندران را در کارنامه خود دارد.
در حاشیه این مراسم مدیران عالی از شعب نامجو کد ۴۳۵۴، امام خمینی (ره) کد ۱۹۶۹، مرکزی کد ۵۴۹ و سرپرستی حوزه ۱/۱۸ نیز بازدید کردند.

   

   

  • نویسنده : فاطمه آرام
  • منبع خبر : پایگاه خبری صابرین آنلاین