جذب نیرو معطل آزمون استخدامی نمی‌ماند
جذب نیرو معطل آزمون استخدامی نمی‌ماند
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: دستگاه‌ها برای جذب نیرو با داشتن شرایط لازم معطل آزمون استخدامی نخواهند ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مزرعه تحقیقاتی مؤسسه تحقیقات و اصلاح بذر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا جذب نیرو معطل آزمون استخدامی که آن هم یک بار در سال برگزار می‌شود نماند و دستگاه‌ها بر اساس ظرفیت و بودجه، نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها برای جذب نیرو با داشتن شرایط لازم معطل آزمون استخدامی نمی‌مانند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تصریح کرد: کارگروه مشترک بهره‌وری حوزه کشاورزی، آب کشاورزی، بذر و کاشت، داشت و برداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تشکیل این کارگروه به تبع آن تأمین نیروی انسانی متخصص افزایش بهره‌وری مورد نظر و همچنین ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی صورت گیرد.

لطیفی با بیان اینکه جذب نیروی متخصص در حوزه کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بر این اساس فارغ‌تحصیل‌های این رشته به صورت نقطه به نقطه جذب خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های تخصصی همچون کشاورزی فرآیند جذب نیروی انسانی باید کیفیت‌بخشی شود، اظهار کرد: ظرفیت سالانه‌ای که برای جذب نیروی متخصص در حوزه کشاورزی در نظر گرفته شده است متناسب با نیازها و برآورد سالانه محقق خواهد شد.