شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات اسفند ماه فراهم است
شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات اسفند ماه فراهم است
 رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال فراهم است گفت: حضور ملت ایران در صحنه انتخابات موجب شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.

محمد تقی شاهچراغی در نشست معاونان و مدیران سیاسی استانداری های سراسر کشور با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای امسال در موضوع انتخابات افزود: این نشان از آن دارد که انتخابات امسال با توجه به شرایط جهانی و منطقه یک رویداد بسیار مهم است

وی به موضوع مشارکت حداکثری به عنوان راهبرد مورد نظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: صحنه های پیش روی ملت ایران از جمله آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه های مبارک رجب و شعبان فرصت مناسبی برای زمینه سازی مولفه مشارکت برای انتخابات امسال است.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال فراهم است تصریح کرد: این در حالیست که دشمنان در مقابل صلابت و ایستادگی ملت ایران به نیرنگ های امنیتی و سیاسی روی آورده اند.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تحولات جهانی و منطقه از جمله اوضاع سرزمین های اشغالی و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ همه جانبه علیه مردم غزه، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بیرون مرزها با همه وجود عرض اندام می کند و این نشان از قدرت ملت سرافراز ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در پی تحمل شکست های متعدد در عرصه های مختلف و در مقابل صلابت و ایستادگی ملت ایران در حال برنامه ریزی برای ایجاد ناامنی در داخل کشور در آستانه انتخابات است، افزود: بررسی ها نشان می دهد کانون توجه و تمرکز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در عرصه های امنیتی است.

شاهچراغی با بیان اینکه نیرنگ ها و اقدامات دشمن در عرصه سیاسی یک سیر و تحرک صعودی را نشان می دهد، اظهارداشت: دشمنان ملت ایران، دو محور عدم مشارکت و تحریم انتخابات را در دستور کار قرار داده اند که بدون تردید با حضور ملت ایران در صحنه های مختلف با شکست روبه رو خواهد شد.