رفع مشکلات حقوقی مردم مهمترین اولویت دستگاه قضا است
رفع مشکلات حقوقی مردم مهمترین اولویت دستگاه قضا است
رییس قوه قضاییه گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، قوه قضاییه گام‌های بلندتری برای رفع مشکلات حقوقی مردم برمی‌دارد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به عسلویه اظهار کرد: خدمت به مردم را یک اصل می دانیم و به دنبال این هستیم که با همکاری مردم و مسئولان استان زمینه رفع مشکلات حقوقی آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: سعی ما این است که در خدمت به مردم، بهتر و بیشتر از گذشته انجام وظیفه کنیم و امیدواریم به برکت ماه پر فیض رجب در گره گشایی از مشکلات قضایی و حقوقی مردم موفق باشیم.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: در این استان هم مثل سایر استان‌ها مردم مشکلات حقوقی دارند و اینجا هستیم تا هم با همکاران خودمان دیدار داشته باشیم و هم برای رفع این مشکلات برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش کنیم.

محسنی‌اژه ای ادامه داد: استان بوشهر با داشتن سابقه‌ای طولانی در مبارزات با دشمن و مردمی دلیر و شجاع، میزبان قطب انرژی کشور است که رفع مشکلات آنها را به عنوان یک اصل دنبال می کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای چهارشنبه چهارم بهمن ماه در بیست‌ونهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در سفری رسمی و در رأس هیات عالی قضایی از عسلویه وارد استان بوشهر شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم عسلویه، حضور در جلسه شورای های اداری و قضایی در مرکز این استان، دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضائی و همچنین چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان، به منظور شناسایی و احصای مشکلات حقوقی و قضایی آنها بخشی از سفر یک روزه رئیس قوه قضاییه به بوشهر است.

در این سفر بخشی از معاونین و روسای سازمان های تابعه قوه قضاییه وی را همراهی می کنند.