رژیم غاصب صهیونیستی تاوان این جنایات را به سختی خواهد داد
رژیم غاصب صهیونیستی تاوان این جنایات را به سختی خواهد داد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی در پیامی تأکید کرد: رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی بداند با ادامه این قبیل جنایات هرگز نمی تواند روی آرامش به خود ببیند و تاوان این قبیل جنایات رابه سختی خواهد داد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی در پی شهادت سردار سید رضی موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار پر افتخار اسلام، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم در سوریه موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب شهادت ایشان را به پیشگاه حضرت  بقیه الله الاعظم( عج)، مقام معظم رهبری(مدظله)، ملت شریف و مقاوم ایران، همکاران و خانواده محترم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض می نمایم و مطمئنم به فرموده عمیق و والای قرآنی:” بل احیاء عند ربهم یرزقون” متنعم به حیات حقیقی و مرزوق در جوار حق خواهد بود.

رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی هم بداند با ادامه این قبیل جنایات هرگز نمی تواند روی آرامش به خود ببیند و تاوان این  قبیل جنایات رابه سختی خواهد داد و قطعا پیروزی از آن مومنان است که این وعده الهی است؛«کَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ».