راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و ۳۵ هزار روستای کشور برگزار می‌شود
راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و ۳۵ هزار روستای کشور برگزار می‌شود
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح فردا در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵ هزار روستای کشور برگزار خواهد شد.

حشمت‌الله قنبری  در نشست خبری ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تبریک دهه فجر گفت: ظرف یکی دو ماه گذشته هر آنچه که مقدور و ممکن بود به استخدام درآوردیم تا بتوانیم متناسب با عظمت حرکت ملت ایران، مقدمات برگزاری این مراسم را فراهم کنیم.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: برنامه‌های امسال از ۱۲ بهمن از حرم امام (ره) آغاز شده و در تمام شهرها، استان و بخش‌های مختلف کشور، مردم ایران جشن‌هایی را برگزار کردند. امشب نیز به مناسبت اربعین شهدای کرمان، در مساجد سراسر کشور مراسمی در نظر گرفته شده است.

قنبری افزود: مطابق معمول گلبانگ تکبیر و نورافشانی را در ساعت ۹ شب خواهیم داشت و فردا نیز که روز ۲۲ بهمن است، در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵ هزار روستای کشور، مراسم گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی دهه فجر در تهران بزرگ، اظهار کرد: در تهران راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ آغاز می‌شود.

وی گفت: ناوگان حمل نقل عمومی از ساعت ۶ صبح در همه مسیر‌های منتهی با مسیر راهپیمایی به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد داشت. همچنین ۲ هزار ۵۰۰ غرفه در حوزه مختلف خدماتی و ایستگاه سلامت برای سالمندان در نظر گرفته شده است.

قنبری گفت: مراسم رسمی از ساعت ۱۰ صبح با تلاوت قرآن و چترباز‌های نیرو‌های مسلح و گلباران کردن مردم آغاز شده و با سخنرانی رئیس جمهور و قرائت قطعنامه به پایان می‌رسد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: مراسم دهه فجر در بیش از ۷۰ کشور و ۱۴۰ نقطه دنیا برگزار می‌شود و ۷هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۱:۲۲ دقیقه در سراسر ایران بزرگ‌ترین همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران که می‌تواند بزرگ‌ترین همخوانی سرود در دنیا باشد را خواهیم داشت.