هشدار جدی دولت به بازیگران زن سینما
هشدار جدی دولت به بازیگران زن سینما
وزیر فرهنگ درباره اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با کشف حجاب گفت: در این زمینه قانون محور است و نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را دهیم.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از مهر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر (چهارشنبه ۶ اردیبهشت) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: بخش اصلی برنامه‌های فرهنگی ما را ترویج فرهنگ و هنر ایرانی تشکیل می‌دهد و این موضوع را در کشورهای مختلف دنبال می‌کنیم.

او درباره ساخت فیلم و سریال برای تشویق به فرزندآوری، بیان کرد: قانون جوانی جمعیت ما را به اقدام در این زمینه مکلف کرده است. سال گذشته بخش عظیمی از بودجه‌ها در این زمینه محقق نشد اما امسال خودمان بخشی از بودجه‌ها چند کار انجام می‌دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: فیلمنامه‌های مختلفی به دست ما رسیده و دو مورد از آنها به مرحله پیش تولید رسیده است. وی با اشاره به اینکه دو کار را در حوزه ادبیات فارسی انجام می‌دهیم، عنوان کرد: در بحث طنز موضوع نشان ملی گل‌آقا را دنبال می‌کنیم. همچنین جشنواره قند پارسی به زودی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی درباره اقدام وزارت ارشاد برای مقابله با کشف حجاب، گفت: اعلام کردیم که در این زمینه قانون محور برنامه‌های ما خواهد بود و کسی که خارج از قانون برخورد کند، بنا بر مقررات با او برخورد می‌شود. از لحاظ قانونی نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را دهیم.