جامعه کارگری مورد حمایت ویژه دولت قرار می گیرد
 جامعه کارگری مورد حمایت ویژه دولت قرار می گیرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، سید صولت مرتضوی پنجشنبه شب در بازدید از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) کرج با اشاره به اهمیت و حساسیت مقطع کنونی کشور افزود: رشد و رونق تولید به عنوان پیش نیاز مهار تورم در سال جاری است.

وی بیان کرد: نقش صنعت دارویی در نظام سلامت کشور بسیار با اهمیت است.

مرتضوی گفت: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ارتقاء کیفیت، بهره وری و افزایش تولید، توجه به حفظ سرمایه های انسانی و متخصص، کمک به تسهیل صادرات و رفع موانع ارزی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های سال جاری دولت هستند.

وی دستاوردها و اقدامات شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) را بسیار امیدوار کننده دانست و افزود: با ظرفیت های موجود، این شرکت می تواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی کند.

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) یکی از شـرکت هـای گـروه دارویـی تامین (TPICO) از خانواده اقتصادی بـزرگ شستا است. این شرکت افتخار دارد به عنوان اولیـن و بزرگ‌ترین تـولـیدکننده مـواد اولیه دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک کشور از سال ۱۳۷۵ در دو دسته عمده مــواد موثره (API) و نیمه ساخته پلت و دی سی (Semi Finished)در صنعت داروسازی کشور حضور فعال داشته و در راستای توسعه حیطه کسب و کار خود با نگاه به بازارهای صادراتی از سال ۱۳۹۶ در تولید محصولات نهایـی(Finished) حضور موثر داشته است.