حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به معنای خودکشی سیاسی است
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به معنای خودکشی سیاسی است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست غیرقابل ترمیم و بی‌سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را با کشتار کودکان و مردم بی‌گناه جبران کند.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگوی تلفنی با سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به‌خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اظهار داشت: وضعیت فلسطین دردآور است و ما را اندوهگین کرده است.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به پیروزی‌های حماس در عملیات طوفان‌الاقصی عنوان کرد: بعد از این موفقیت‌ها رژیم صهیونیستی ذات و سرشت واقعی خود را با جنایات غیر انسانی در غزه عیان‌تر کرد.

وزیر دفاع ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه حلب و دمشق که منجر به شهادت و مجروح شدن افسران شجاع و مردم بی‌گناه سوریه شده است، گفت: هدف رژیم صهیونیستی از این حملات ارسال این پیام است که این رژیم در تمامی جبه‌ها قادر به پاسخ جدی است و این در حالی است که این رژیم شکننده‌تر و پوشالی‌تر از تصوراتی است که ایجاد کرده است.

وی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی خود با وزیر دفاع عراق افزود: موضع قاطع دولت عراق و سوریه در اتخاذ مواضع مستقل و ضد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌تواند الگویی برای آن دسته از کشور‌های عربی باشد که به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس هستند.

امیر آشتیانی حملات وحشیانه‌ی اخیر رژیم صهیونیستی را علیه تمام قواعد جنگی و حقوق بشر دانست و بیان کرد: این اقدامات باعث به درد آمدن وجدان‌های آزاده جهان اسلام شد، همه‌ی افکار عمومی دنیا را علیه این رژیم سفاک برانگیخت و برای این رژیم به معنای خودکشی سیاسی بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این رژیم غاصب با چراغ سبز و حمایت‌های آمریکا و غرب هیچ‌گونه محدودیتی برای اقدامات خود قائل نیست، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست بی‌سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود در عملیات طوفان الاقصی را که به خوبی سست بودن پایه‌های این رژیم را نشان داد و به هیچ وجه ترمیم نخواهد شد با کشتار کودکان و مردم بی‌گناه جبران کند.

سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه تداوم تحریم غزه و محدودیت‌های شدید و کارشکنی در ارسال کمک‌های بشر دوستانه به غزه منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این حوادث و اقدامات اوج جنون و سفاکی حاکمان تل‌آویو را نشان می‌دهد؛ گرچه به لطف خداوند در چشم‌انداز آینده، پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است.