جزییات اختلاس دو میلیون دلاری «آرش اشتری» از بندر امام؛ خروج پول شیادانه بود
جزییات اختلاس دو میلیون دلاری «آرش اشتری» از بندر امام؛ خروج پول شیادانه بود
علی اکبر صفایی اظهار داشت: شخصی به نام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ١٠٨ میلیارد تومان را جا به جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف شد.

علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوال ایلنا درباره اختلاس دو میلیون دلاری و نحوه خروج آن از اداره بندر امام اظهار داشت: در ابتدا بابت این تخلف از مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم و تمام توان ما و همچنین قوه قضایی این است که بتوانیم مبلغ را برگردانیم.

وی ادامه داد: شخصی به نام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ١٠٨ میلیارد تومان را جا به جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف شد و درحال ردیابی هستیم و همت این است که این مبلغ برگردد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد سازمان بنادر در سفرهای نوروزی اظهار داشت: در ایام نوروز امسال بیش از ۶ میلیون و ۵٠٠ هزار نفر گردشگری و سفر دریایی داشتند که این میزان جابجایی نسبت به سال گذشته رشدی نداشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ٣.٨ میلیون نفر سفر مسافر دریایی و  ٢.٧ میلیون نفر سفر گردشگری دریایی داشتیم  و عمده ترددها به جزایر کیش،قشم، هرمز، خارک، هنگام و بوموسی بوده‌است.

صفایی ادامه داد: ٣۴ سانحه دریایی رخ داد که خوشبختانه همه مسافران را نجات دادیم و خوشبختانه در این سوانح هیچ فوتی نداشتیم.