معلمانی که رتبه نگرفته‌اند به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند
معلمانی که رتبه نگرفته‌اند به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیش بردن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از مهر، رضا مراد صحرایی صبح امروز پنجشنبه در ابتدای ورود خود به استان خوزستان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های راهبردی دولت ارتباط مستقیم با مردم و تعامل پیوسته و منسجم با جامعه است چرا که بدون حضور در بین مردم و شنیدن کلام آنان و اطلاع دقیق از مشکلات تحول محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیش بردن طرح رتبه‌بندی معلمان در سطح کشور تاکید کرد: بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی‌مانده است. تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود. همچنین تعدادی که رتبه آنها مشخص شده تخصیص لازم برای آنها انجام نشده است و به دنبال حل این مورد نیز هستیم.

وی ادامه داد: عده‌ای هم اعتراض داشتند که حق اعتراض در آئین‌نامه برای این عزیزان دیده شده و در حال بررسی اعتراضات هستیم و در نهایت پس از اتمام بررسی اعتراضات با هماهنگی و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال اصلاح آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان خواهیم بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: نقطه شروع تحولات جامعه از آموزش و پرورش شروع می‌شود و بر این اساس امروز آموزش و پرورش به یکی از اولویت‌های اصلی دولت مردمی مبدل شده است.