روش مدیریتی شهید سلیمانی متعلق به تمدن نوین اسلامی
روش مدیریتی شهید سلیمانی متعلق به تمدن نوین اسلامی
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: شیوه مدیریتی حاج قاسم متعلق به آینده و تمدن نوین اسلامی است و این روش، الگوی تمدنی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در جمع زائران شهید سلیمانی در گلزارشهدا کرمان گفت: این جمع نمایندگان ملت ایران و نمونه و نمادی از دلهای مردم ایران هستند که دوست داشتند در گلزار شهدای کرمان و در کنار مرقد حاج قاسم باشند.

وی شهادت را تولد دوباره سلیمانی خواند و بیان کرد: او تازه طلوع کرده و در لحظه سپیده دم است، خورشید وجودش روزی شکوفا خواهد شد، او تمام نمی‌شود و فتح‌الفتوح خواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه شیوه مدیریتی حاج قاسم را متعلق به آینده و تمدن نوین اسلامی دانست و ابراز داشت: مسؤولان تصویر شهید سلیمانی را مقابل خودشان بگذارند.

حجت‌الاسلام پناهیان اضافه کرد: سلیمانی با چه قدرتی از هیچ، همه چیز ساخت؟ مسؤولان کمتر از او اخلاص داشته باشند نمی‌توانند گرهها را باز کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از سوریه از دست رفته بود، گفت: با اتحاد مردم و ارتش،سوریه را از داعش،پس گرفت.

پناهیان با تاکید بر اینکه جنس جنگ از فرهنگ و اقتصاد سخت‌تر است، بیان کرد: برای حل مشکلات کشور، مدیرانی مانند سردار سلیمانی می‌خواهیم، او این مردم را به وجد می‌آورد، در سرما گرم‌شان می‌کند و در نیمه شب بیدارشان نگه می‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی الگوی تمدنی ما و الگوی مدیریتی ما است، گفت: او کسی نبود که نظارت کنند تا خطا نکند، حتی خدمات خودش را هم پنهان می‌کرد.