رئیسی: امیدواریم حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید
رئیسی: امیدواریم حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید

رئیس جمهور، مردم ایران را به حضور باشکوه‌تر و مصمم‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دعوت کرد. حجت‌الاسلام  سید ابراهیم رئیسی ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور باشکوه‌تر و مصمم‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه نقشی در امیدآفرینی برای کشور و در […]

رئیس جمهور، مردم ایران را به حضور باشکوه‌تر و مصمم‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دعوت کرد.

حجت‌الاسلام  سید ابراهیم رئیسی ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور باشکوه‌تر و مصمم‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه نقشی در امیدآفرینی برای کشور و در ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی دارد.

وی افزود: حضور مردم همیشه در همه عرصه‌ها، امیدبخش و حماسه‌آفرین بوده است. دهه فجر دهه امید است و حضور مردم در راهپیمایی می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی، امید به آینده و شکرگزاری خداوند متعال برای انقلاب اسلامی باشد و می‌تواند جلوه‌ای از میثاق با ولایت و رهبری باشد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: حتما یقین دارم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود چون انقلاب اسلامی تاکنون توانسته به اهداف مقدس خود نزدیک و نزدیک‌تر شود و همچنان که رهبری فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید.