خیرین سلامت بازوی توانمند بهداشت و درمان کشور هستند
خیرین سلامت بازوی توانمند بهداشت و درمان کشور هستند
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: حمایت خیرین در کمک به مراکز درمانی در کشور نقش مهمی دارد و خیرین سلامت بازوی توانمند بهداشت و درمان کشور هستند.

سعید کریمی در جریان افتتاح طرح های بهداشت و درمان شهرستان سیرجان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان سیرجان در حال اجرا است که بخشی از این طرح ها به مرحله بهره برداری رسیدند که این طرح ها با حمایت مردم و خیرین انجام شدند.

وی با حضور در افتتاح ۲ طرح آنژیوگرافی و بخش درمان ناباروری بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان بیان کرد: با بهره برداری از بخش آنژیوگرافی، مشکلات بیماران قلب و عروقی شهرستان سیرجان و بخش هایی از استان کرمان به طور کامل برطرف شده است و پزشک متخصص را نیز تامین میکنیم تا بتوانیم به نحو مطلوب در این بخش به مردم خدمات درمانی مرتبط بدهیم.

به گزارش ایرنا اعتبار هزینه شده برای راه اندازی بخش آنژیوگرافی ۵۰۰ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده برای ساختمان بخش درمان ناباروری نیز ۱۰۰ میلیارد ریال از کمک های خیرین و اعتبارات درمانی سیرجان است.

کریمی ادامه داد: بسیار خرسندیم که مرکز ناباروری این بیمارستان نیز در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است و می‌توانیم در این مرکز با کمک به زوج های نابارور، گامی در جهت سیاست‌های وزرارت از جمله در راستای جوانی جمعیت برداریم.