حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی در جهت تحقق شعار سال و کمک به دولت دنبال می‌شود
حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی در جهت تحقق شعار سال و کمک به دولت دنبال می‌شود
رییس قوه قضاییه در بدو ورود به شیراز گفت: حل مسایل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی فارس در جهت تحقق شعار سال و کمک به دولت، از اهداف سفر به این استان است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای دوشنبه در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: گزارش هایی پیرامون بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی فارس به دولت ارایه شد و دولت نیز موضوع را اجابت کرد و هیات‌هایی را طی مدت اخیر به منظور رفع موانع تولیدی به این استان اعزام کرد.

رییس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به فارس تلاش خواهیم کرد مسایل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان را مرتفع کرده و همچنین در جهت مسایل محیط زیستی استان نیز آن مقدار که دستگاه قضایی می‌تواند کمک‌رسان باشد به موضوعات ورود پیدا کند.

وی که در بدو ورود به استان فارس و فرودگاه شیراز از سوی مقامات این استان از جمله نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس مورد استقبال قرار گرفت، گفت: فارس مهد ادبیات و شعر و مفتخر به وجود مضجع مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) است.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: در جریان سفر امروز به فارس، تمهید مقدمات برای رفع آن دسته از مسایل حقوقی و قضایی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی‌ها و رسیدگی‌ به پرونده‌هایی که دارای شاکیان زیاد هستند، مدنظر خواهد بود.