ثبت نام ۷۵ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان
ثبت نام ۷۵ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۷۵ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین گیلاسی گفت: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های طرح اکرام در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال هزار ۴۲۵ هزار فرزند یتیم و محسنین، تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین قرار دارند،افزود: تمام وجوهات حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت مستقیم به حساب فرزند یتیم واریز می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح اکرام ایتام به آدرس Ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اجرای مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به افتتاح «خانه اکرام» در شهر تهران تاکید کرد: «خانه اکرام» در آدرس خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو شادمان، کوچه شاهین، بن بست رسام، پلاک ۱۶ پذیرای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توان یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند را به دلخواه خود از هرجای ایران انتخاب و کمک خود را، به‌صورت مستقیم و در لحظه به حساب‌شان واریز کرد.

همچنین «خانه اکرام» با هدف جذب حامیان ایتام و محسنین راه‌اندازی شده است.