خرید ۶۰ فروند هواپیما دردولت سیزدهم با وجود تحریم‌های ۴۵ ساله
خرید ۶۰ فروند هواپیما دردولت سیزدهم با وجود تحریم‌های ۴۵ ساله
سخنگوی دولت گفت: در دولت سیزدهم علی‌رغم تحریم‌های ۴۵ ساله اما ۶۰ فروند هواپیما با اقدامات مختلف خریداری شد.

بهادری جهرمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به وضعیت جنگ غزه گفت: جهان بدون روتوش فجایعی است که در غزه در حال شکل‌گیری است.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دوران پهلوی از مجموع ۳۰ نماینده مجلس ۱۵ نفر را شاه انتخاب می‌کرد و ۱۵ نفر هم با یک انتخابات نمایشی مجددا خودشان انتخاب می‌کردند، افزود: به برکت نظام و قیام امام(ره)۲۹۰ کرسی نمایندگای مجلس مردم با رای مردم انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: علاوه بر این مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری که وظیفه‌ مهم تعیین رهبری را بر عهده دارد، انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: در آستانه انتخابات و همچنین راهپیمایی ۲۲ حضور باشکوهی در این مناسبت‌ها خواهیم داشت و همه می آییم و می‌گویم قدر نهضت امام را می‌دانیم.

بهادری جهرمی عنوان کرد: دولت سیزدهم در دو سال و نیم عمر خود تلاش کرد در حد توان قدردان مردم باشد و مشکلات و مسائلی که به واسطه کوتاهی ما و دشمنی دشمنان ایجاد شده را رفع کند.

وی بیان کرد: ۴۵ سال است که دشمن ما را برای خرید هواپیما تحریم کرده است  اما در دولت سیزدهم علی‌رغم همین تحریم‌ها با اقدامات مختلف ۶۰ هواپیما خریداری و وارد ناوگان هوایی کردیم.

سخنگوی دولت افزود: در دهه فجر ۶۸۰ پروزه در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۶۱۵ پروژه معادل ۹۰ درصد افتتاحی است که رقمی بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت‌ها را فراهم کنیم همین مردمی که انقلاب را ایجاد کردند ما را در رفع مشکلات یاری و همراهی خواهند کرد.