هم قسم شده‌ایم تا آسایش‌مان‌ را فدای امنیت مردم ایران کنیم
هم قسم شده‌ایم تا آسایش‌مان‌ را فدای امنیت مردم ایران کنیم
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خادمان مردم در مجموعه فراجا هم قسم شده‌اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آنها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از تسنیم ، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تشکر از مواضع حمایتی امام جمعه از مجموعه انتظامی و ایجاد هماهنگی بین اهل تشیع و تسنن در این استان به واسطه موقعیت استراتژیک و فرهنگی استان، بیان داشت: به اعتقاد صاحب نظران حوزه نظم و امنیت، گستردگی و تنوع مأموریت فراجا و اهمیت آن کم نظیر و چه بسا بی‌نظیر است، از مرز تا عمق محیط زیست خودمان این گستره ماموریتی آغاز شده و امتداد دارد؛ و در این گستره ماموریت تنوع قومیتی و جغرافیایی وجود دارد.

وی مردم ایران اسلامی را شایسته بهترین تکریم‌ها و خدمات دانست و گفت: تقویت استان‌هایی از قبیل استان هرمزگان که دارای شرایط خاص هستند در اولویت ما قرار دارد و سهمیه ویژه برای جذب نیروهای بومی در استان اختصاص پیدا می کند.

سردار رادان با بیان اینکه خادمان مردم در مجموعه فراجا هم قسم شده‌اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آنها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اذعان داشت: حفظ و ارتقاء شأن پرسنل فراجا یکی از مأموریتهایی است که برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت دریابانی استان، تصریح کرد: در حوزه دریابانی از لحاظ تامین امکانات بسیار چالش داشتیم که خوشبختانه توان دریابانی به خوبی ارتقاء پیدا کرد و مقابله با قاچاق در دریا تسهیل یافته است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه معیشت کارکنان گام‌های خوبی برداشته شده است، اظهار داشت: طی دو تا سه سال آینده دغدغه منازل سازمانی فراجا جهت استان هرمزگان با توجه به وجود نیروهای غیربومی برداشته خواهد شد و برنامه‌ریزی خوبی در این راستا صورت گرفته و در حال انجام است و این مهم در سطح کلان و کل کشور در دستور کار قرار دارد.

این مقام عالی انتظامی کشور با تأکید بر گماردن افراد با بصیرت و با سواد در خط میدان، بیان داشت: مقابله قاطعانه با قاچاق، سارقان و ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه، جمع‌آوری معتادان متجاهر از جمله مأموریت‌‌های مهمی است که مورد اهتمام قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس برای مردم خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است، گفت: در بحث حجاب و عفاف سعی کردیم نگاه برخوردی را از شرعی به قانونی تبدیل کنیم.

سردار رادان در ادامه حوزه خلیج فارس و استان هرمزگان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: استان هرمزگان برایمان یک استان مهم و حیاتی است.

فرمانده کل فراجا در ادامه به موضوع معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: وضعیت جغرافیایی، شرایط خدمت در استان هرمزگان سخت کرده است و تمام تلاش ما این خواهد بود در مسیر کاهش مشکلات کارکنان و افزایش معیشت آنان گام برداریم

این مقام عالی انتظامی کشور در پایان با اشاره به تغییرات در بدنه فرماندهان جهت پویایی سازمان بزرگ انتظامی کشور و ذکر این مورد که تغییر فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در راستای این خط مشی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان برای ما یک استان هدف است و زحمتی که پرسنل انتظامی در این استان انجام می‌دهند را کاملا واقفیم و به دنبال این هستیم که کمبودهای موجود را برطرف کنیم.