به‌ نتیجه‌ رساندن لایحه حجاب وظیفه ماست
به‌ نتیجه‌ رساندن لایحه حجاب وظیفه ماست
رییس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه به‌ نتیجه‌ رساندن لایحه حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحه حجاب پس از تبدیل‌ شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها در این‌ باره پایان خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی،‌صبح امروز (یکشنبه ۱۵ مرداد) در نشست فراکسیون انقلاب اسلامی که به نحوه رسیدگی به لایحه حجاب اختصاص داشت،‌گفت: مسئله حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است. امروز به‌نتیجه‌رساندن این لایحه وظیفه شرعی و ملی ماست و باید به این وظیفه عمل کنیم و تردید نکنیم که مورد توجه خدا قرار خواهد گرفت.
قالیباف ادامه داد:  همان‌طور که قانون اقدام راهبردی به فرموده رهبر انقلاب، مسئولان کشور را از سردرگمی نجات داد، قانون حجاب نیز از کارهای پراکنده و سردرگمی نظیر این که یک روز فلان پلتفرم را ببندند یا باز کنند، یک روز یک مکان را پلمپ کنند و روز دیگر باز کنند، یک روز بگویند گشت باشد یک روز بگویند نباشد، جلوگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه به‌نتیجه‌رساندن لایحه حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحه حجاب پس از تبدیل‌شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها دراین‌باره پایان خواهد داد.

رییس مجلس شورای اسلامی،‌یادآور شد: ین قانون محور عمل همه در موضوع عفاف و حجاب خواهد شد و مطمئن باشید که با انسجام‌بخشی، مشکلاتی که در زمینه قانونی وجود دارد را حل خواهد کرد.