به دنبال کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای کشور هستیم
به دنبال کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای کشور هستیم
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با همراهی دولت و با اجرای برنامه‌های تدوین‌ شده، به دنبال کاهش ۵۰ درصد تصادفات و مرگ‌ومیرهای جاده‌ای در کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: به‌رغم اینکه آمار تصادفات جاده‌ای از ۲۸ هزار نفر طی سال‌های اخیر به حدود ۱۷ هزار نفر رسیده اما هنوز فاصله بسیار طولانی با نقطه مطلوب دارد؛ مرگ هر فرد در جاده یا ایجاد معلولیت وی، در افزایش آسیب‌های بعدی و خانوادگی نقش بسیار ویژه‌ای دارد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: سرقت و متعددان متجاهر دو موضوعی است که مردم را آزار می‌دهد و نیروی انتظامی برای کاهش و افزایش سطح آرامش و امنیت مردم، برنامه‌های جدی را آغاز کرده‌است.

وی در ادامه با اشاره به همراهی مردم با نظام اسلامی بیان کرد: مردم سراسر کشور بعد پشت سرگذاشتن فتنه اخیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شگفتی دیگری آفریده و پیام مهمی به مسئولان داخلی و دشمنان خارجی منتقل کردند.

رادان خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم، تامین امنیت و آرامش آنان، ارتقای توانمندی، آموزش پلیس تخصصی و افزایش شأن کارکنان نیروی انتظامی جزو مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری در رابطه نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی به‌رغم تمام هجمه و عملیات روانی توسط رسانه‌های دشمن اما مردم ایران پای‌کار انقلاب ولایت هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این دیدار گفت:‌ پلیس از دستگاه‌هایی است که در امنیت پایدار کشور نقش ویژه‌ای دارد.

آیت الله سید محمد سعیدی افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های متولی در ارتقای امنیت اجتماعی و آرامش عمومی نقش انکارناپذیری دارد.

وی با اشاره بر اهمیت شهر مقدس قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع)، محل نشر معارف دینی و معنوی نسبت به تامین امنیت در همه ابعاد آن تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز با سفر به قم با برخی مراجع عظام تقلید و علمای قم دیدار می‌کند.