معلم معمار توسعه انسانی و بنیانگذار پایه‌های اخلاقی یک جامعه است
معلم معمار توسعه انسانی و بنیانگذار پایه‌های اخلاقی یک جامعه است
رییس مجلس شورای اسلامی، معلم را معمار توسعه انسانی و بنیانگذار پایه‌های اخلاقی یک جامعه دانست و گفت: احترام و ارج نهادن به مقام معلم، سرمایه‌گذاری برای پیشرفت یک جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری گفت: معلم معمار توسعه انسانی و بنیانگذار پایه‌های اخلاقی یک جامعه است و احترام و ارج نهادن به مقام معلم، سرمایه‌گذاری برای پیشرفت یک جامعه است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهمترین مطالبات فرهنگیان عزیز، یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کرد و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز رفع کاستی‌های اجرای قانون رتبه بندی معلمان را در دستور کار دارد.

قالیباف با گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس خاطرنشان کرد: از تمام دلاور مردان نیروهای مسلح در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ صلح و امنیت آب‌های سرزمینی هستند و مانع زیاده‌خواهی دشمنان این مرز و بوم می‌شوند صمیمانه قدردانی می‌کنم.