برخی صنایع به دلیل ضعف مدیریتی با چالش‌هایی روبرو هستند
برخی صنایع به دلیل ضعف مدیریتی با چالش‌هایی روبرو هستند
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه برخی از صنایع در کشور به دلیل ضعف مدیریتی با چالش هایی روبه رو است، گفت: سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه نظارتی فراقوه‌ای است و اگر در بخشی، کوتاهی در اجرای قانون صورت گیرد، موضوع پیگیری شده و از سوءجریان پیشگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از فارس ، خدائیان در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور مسئولان قوه در بین مردم گفت: در سند تحول قضایی تکریم ارباب وجوع و دیدار چهره به چهره مورد تاکید قرار گرفته و بر این اساس سفر به استانها در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه در سفرهای رییس قوه قضاییه و مسئولان، سعی در گره گشایی از مشکلات مردم است، افزود: یکی از اهداف سفرهای استانی، تحقق شعار سال مهار تورم و رونق تولید است و با وجود اینکه مهمترین وظیفه برعهده دولت است و قوه قضاییه نقش پشتیبان دارد اما بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب علاوه بر وظایف خود به میدان آمده و به دولت کمک می کند.

وی کمک به واحدهای صنعتی، بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان را یکی از راهکارهای مهار تورم و رونق تولید دانست و تاکید کرد: در سفرهای استانی بازدید از کارخانجات در دستور کار است و بر این اساس در راستای رفع موانع تولید اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه تمام قوا باید برای تحقق شعار سال به میدان بیایند، اظهار کرد: امروزه ایران نه تنها کشوری مصرف کننده نیست بلکه تولید کننده است و در تمامی بخش ها حرف برای گفتن دارد.

خدائیان با بیان اینکه باید همه دستگاه ها برای رونق تولید کمک کنند، بیان کرد: امروزه باید به فعالان اقتصادی به عنوان سرداران و سربازان اقتصادی نگاه کنیم و آنها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

وی یکی از صنایع مهم لامرد را صنعت آلومینیوم دانست و گفت: در حال حاضر شاهد رشد بسیار خوب این صنعت هستیم که با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه برخی از صنایع در کشور به دلیل ضعف مدیریتی با چالش هایی روبه رو است، افزود: سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه نظارتی فراقوه ای است و اگر در بخشی، کوتاهی در اجرای قانون صورت گیرد، موضوع پیگیری شده و از سوءجریان پیشگیری می کند.

خدائیان بر لزوم تامین برق صنایع به ویژه آلومینیوم تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی از بروز مشکل در این حوزه جلوگیری کرد.

رئیس سازمان بازرسی بر لزوم تسریع در بهره‌برداری فازهای پروژه نیروگاه غدیر با کمک ایمیدرو و متولیان امر تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دغدغه های مردم این شهرستان پیرامون آبرسانی بیان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، باید روستاها توسعه یابد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور قول مساعد داد که این سازمان مسائل و مشکلات طرح شده را در چارچوب وظیفه قانونی دنبال خواهد کرد.

قول مساعد رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای پیگیری صدور سند مالکیت کارخانه پالایش پارسیان سپهر

رییس سازمان بازرسی کل کشور از کارخانه پالایش پارسیان سپهر (تولیدکننده اتان، متان، پروپان، بوتان و میعانات گازی) بازدید کرد.

خدائیان از کارخانه پالایش پارسیان سپهر (تولیدکننده اتان، متان، پروپان، بوتان و میعانات گازی) بازدید کرد.

وی در خصوص سند مالکیت این کارخانه قول مساعد داد که موضوع را از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سایر دستگاه ها پیگیری خواهد کرد تا این مشکل مرتفع شود.

در این سفر احمد اسدیان معاون امور تولیدی سازمان بازرسى و مهدی بهادر مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان بازرسی خدائیان را همراهی می کنند.