ادعای تحویل خودرو به نمایندگان در استیضاح قبلی وزیر صمت کذب است
ادعای تحویل خودرو به نمایندگان در استیضاح قبلی وزیر صمت کذب است
یک عضو هیات رییسه مجلس با رد ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح قبلی فاطمی امین، وزیر صمت گفت: کسانی که این خبرهای خلاف را به بعضی از افراد داده‌اند، سند آن را ارائه کنند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم و ببینیم منبع این خبر کذب چه کسی بوده تا مشخص شود چرا با اعتماد مردم بازی می‌کنند؟

 

به گزارش پپایگاه خبری صابرین آنلاین، علیرضا سلیمی با اشاره به شایعه‌ای که اخیراً در خصوص علت رای نیاوردن استیضاح سال گذشته وزیر صمت منتشر شده بود، اظهار کرد: واقعیت این است که چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد و کسانی که این خبر را دادند دلسوز نمایندگان مجلس نیستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطلب خلافی در خصوص علت رای نیاوردن استیضاح وزیر صمت در سال گذشته مطرح شده است، بیان کرد: این خبر چه در خصوص نمایندگانی که استیضاح را امضا کرده‌اند و موافق آن بوده‌اند و چه درباره نمایندگانی که مخالف استبضاح بوده اند، یک اتهام است.

وی افزود: البته مجموعه نمایندگان این دوره مجلس، انقلابی و سالم هستند و عده ای به دنبال این هستند که با اساس این مجلس مخالفت کنند زیرا کارهای بزرگی در مجلس به سامان رسیده و می خواهند عملکرد مثبت مجلس را تحت تاثیر قرار دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: افرادی که چنین اخبار کذبی را مطرح و اتهاماتی را به مجلس انقلابی وارد می کنند، باید در عملکرد خود تجدید نظر و توبه کنند. این افراد باید هر چه سریعتر خبرسازی‌های خود را جبران کنند.

ادعای تحویل ماشین شاسی‌بلند به نمایندگان کذب است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تکذیب ادعای انصراف نمایندگان از استیضاح وزیر صمت با دریافت ماشین شاسی‌بلند خواستار برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با تهمت‌زنندگان شد.

سپهر خلجی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏ادعای انصراف نمایندگان از استیضاح با دریافت ماشین شاسی‌بلند نه تنها دروغ‌پردازی علیه دولت و وزیر صمت بلکه بازی با آبروی مجلس است. دستگاه قضا برای صیانت از اعتبار نظام و نهادهای قانونی، بررسی این ادعا را با فوریت در دستور کار قرار دهد و با تهمت‌زنندگان و شبکه دروغ قاطعانه برخورد کند.»