کشف ۵۹۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری
کشف ۵۹۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف ۵۹۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از مهر، سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در حاشیه همایش تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر و در جمع خبرنگاران از کشف ۵۹۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: تریاک همچنان در صدر کشفیات است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه و نگرانی ما در زمینه امر مبارزه مواد مخدر در حال حاضر تولید انبوه مواد مخدر شیشه در افغانستان است، گفت: به تازگی ۲۷ تن شیشه در افغانستان شناسایی و کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه امیدواریم حاکمان افغانستان به این موضوع حساسیت نشان دهند و جلوی تولید بیشتر ماده مخدر شیشه را بگیرند، اظهار کرد: یکی از دستور کارهای جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات دیپلماتیک و رایزنی با کشورهای دیگر است تا جلوی ورود مواد مخدر به کشور گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم اولویت اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است، گفت: درست است کشف مواد مخدر مهم است اما اگر مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر در خیابان ببینند فکر می‌کنند که اقدامات پلیس بی اهمیت بوده است.

کریمی در پایان عنوان کرد: ایجاد ظرفیت‌ها در سراسر کشور و داشتن برنامه صیانت بعد از خروج معتادان دو امر مهمی است که پلیس مبارزه با مواد مخدر پیگیری کند.