هدف دشمن، جلوگیری از توسعه پایدار کشور است
هدف دشمن، جلوگیری از توسعه پایدار کشور است
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف اصلی دشمنان از جنگ ترکیبی و سایر فتنه‌ها در اصل جلوگیری از توسعه پایدار کشور اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی در همایش دختران حاج قاسم در یزد افزود: توطئه‌های مختلف استکبار علیه نظام اسلامی با هدف مقابله با پیشرفت‌های نظام است و دشمن سعی داشت در فتنه اخیر و توطئه‌های آینده، ملت ایران را از مسیر توسعه پایدار منحرف کند.

وی با قدردانی از بسیجیان و مردم که در عرصه‌های مختلف به نقش آقرینی مشغول هستند ادامه داد: گسترش اسلام در نقاط مختلف دنیا، متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی است؛ دشمن چه بخواهد و چه نخواهد با حقیقت ایران قوی مواجه شده است.

ریس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اهمیت ۴۴ ساله شدن انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران بیان کرد: به رغم همه کارهایی که انجام شده هنوز هم در بحث ترویج و معرفی انقلاب اسلامی جای کار فراوان وجود دارد.

سلیمانی همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از ضروری‌ترین اقدامات و برنامه‌های مدیریتی کشور در عصر کنونی ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ابعاد و زوایای مختلفی دارد که باید بیش از پیش به آنها پرداخته شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معنا و مفهوم و هندسه قدرت را تغییر داد و به نفع محرومان جهان اصلاح کرد افزود: امروز تمدن غرب هیچ چیز برای عرضه به بشریت ندارد و هر روز بیشتر به پایان خود نزدیک می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، حرکت در مسیر حضرت امام حسین (ره) را یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی فرهنگ عاشورا در جهان امروز است.

سلیمانی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال، ترویج و معرفی فرهنگ ایران اسلامی که بر گرفته از قیام عاشوراست ضروری است و باید در جهاد تبیین و تولید محصولات فاخر فرهنگی این مهم مدنظر قرار گیرد.

وی یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و از همه نوجوانان و جوانان خواست با بصیرت بیش از گذشته در مسیر ارزش‌های دینی و انقلابی و اهداف شهیدان که راه عزت و سعادت است بیش از گذشته حرکت کنند.