برای نظم و امنیت مردم با جان و دل تلاش می‌کنیم
برای نظم و امنیت مردم با جان و دل تلاش می‌کنیم
فرمانده فراجا گفت: تامین نظم و امنیت جامعه وظیفه حساسی است که بخش عمده آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا با جان و دل تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از فارس، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه گذشته در دیدار فرمانده انتظامی کل کشور، اظهار داشت: کار در نیروی انتظامی سخت و پیچیده است و کارکنان فراجا در همه حال مشغول تامین امنیت مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: خدمت در لباس مقدس انتظامی به طور قطع پاداش عظیمی نزد خدای متعال دارد.

وی با اشاره به سختی‌های کار پلیس، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی کارکنان فراجا باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

امام جمعه گرگان گفت: نیروی انتظامی استان در حوادث گوناگون به خصوص اغتشاشات سال گذشته خوش درخشید که جای تقدیر و تشکر دارد.

برای نظم و امنیت مردم با جان و دل تلاش می‌کنیم 

در ادامه این دیدار، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور اظهار داشت: طی بررسی‌ها، عملکرد فرماندهی انتظامی گلستان در حوزه‌های مختلف مثبت ارزیابی شده که نشان از تلاش بی‌وقفه فرماندهان و کارکنان انتظامی و البته همراهی مردم دارد.

فرمانده فراجا افزود: تامین نظم و امنیت جامعه وظیفه حساسی است که بخش عمده آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا با جان و دل تلاش خواهیم کرد.

رادان در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به رفع دغدغه‌های معیشتی پرسنل فراجا، گفت: در بحث ساخت منازل سازمانی نیاز به همراهی و همکاری برخی دستگاه‌ها داریم تا بتوانیم بخش بزرگی از دغدغه‌های همکارانمان را مرتفع کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال فراجا چندین شهید تقدیم انقلاب کرده که خون این شهدای عزیز مسیر حرکت ما برای رسیدن به قله های کمال را هموار می کند.