ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است
ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره جلسه امروز کمیسیون گفت: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور تاکید کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی نسبت به تحرکات معاندان و دشمنان ایران اکنون، ناآرامی به محیط داخلی دشمنان منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست امروز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: امروز کمیسیون میزبان حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب بود و در بخش ابتدایی این جلسه وزیر اطلاعات گزارشی از تهدیدات امنیتی سال گذشته و اقدامات دشمن جهت ضربه زدن به امنیت ایران از جمله اغتشاشات نیمه دوم سال ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سخنان وزیر اطلاعات افزود: وزیر اطلاعات گفت که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و شکست برنامه‌های دشمن، پیام اقتدار دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی به جهان صادر شد.

عمویی ادامه داد: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور تاکید کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی نسبت به تحرکات معاندان و دشمنان ایران، اکنون، ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.

وی یادآور شد: در ادامه جلسه وزیر اطلاعات، گزارشی از تحولات منطقه ارائه کرد که حاکی از اشراف دستگاههای امنیتی بر تحولات خارج از مرزها بود.

وی با اشاره به سوال روح اله نجابت، نماینده مردم شیراز در مجلس از وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: محور سوال طرح شده برنامه و راهبرد دستگاه اطلاعاتی برای مقابله با نفوذ بود که وزیر اطلاعات، راهبردها و اقدامات این وزارتخانه را تشریح کرد. با نظر نماینده سوال کننده، بررسی تخصصی سوال و پاسخ ارائه شده در جلسات آینده کمیسیون برگزار خواهد شد.

عمویی خاطرنشان کرد: هیات اعزامی کمیسیون برای بررسی حادثه روستای دانیال سلمانشهر هم گزارش بازدید و بررسی خود از محل حادثه و گفتگو با افراد دخیل را به صورت مکتوب به صورت نامه‌ای خطاب به روسای قوا، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و فرماندهی انتظامی کشور ارسال کرد. در این گزارش ضمن پرداختن به کاستی‌های موجود در تصمیمات در صحنه حادثه و سوابق آن، پیشنهادهایی جهت اقدام به مقامات ذیربط ارائه شده است.