سامانه “شما” برای دریافت کالابرگ الکترونیک معرفی شد
سامانه “شما” برای دریافت کالابرگ الکترونیک معرفی شد
وزیر کشور گفت: کسانی که مایلند یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیک دریافت کنند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از مشرق، احمد وحیدی دوشنبه در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور، گفت: در این جلسه با حضور وزیر کار، موضوع کالابرگ الکترونیک بررسی شد. دولت در راستای تامین کالاهای اساسی برای مردم، این طرح را تهیه کرده است.

وزیر کشور ادامه داد: در این زمینه سامانه خوبی طراحی شده است. در این سامانه چند ده هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتواند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده، تامین کنند.

وی یادآور شد: مسئول این طرح، وزارت تعاون است ولی در سطح استان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها درگیر هستند. لذا لازم بود هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و آمادگی اجرایی فراهم شده است. عزیزانی که مایلند یارانه خود را به صورت کالابرگ دریافت کنند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: این سامانه غیر از تامین کالاهای اساسی، می‌تواند کارهای دیگری از جمله زنجیره تامین و تامین مالی را سامان بدهد. هماهنگی‌های بیشتری صورت کرفت و امیدواریم مردم بتوانند از این طرح استفاده کنند.