رئیس ستاد انتخابات کشور بر زمینه‌سازی مشارکت حداکثری تاکید کرد
رئیس ستاد انتخابات کشور بر زمینه‌سازی مشارکت حداکثری تاکید کرد
رئیس ستاد انتخابات کشور بر لزوم هم افزایی مسئولان و نهادها برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی در دیدار با امام جمعه تبریز افزود: مردم غیور آذربایجان شرقی در مقاطع حساس تاریخی همواره طلایه دار صیانت از نظام، انقلاب و تمامیت ارضی کشور بوده اند.

وی با اشاره به نقش مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس از شهید سردار باکری به عنوان الگو و نمونه ای از سربداران خطه آذربایجان در جبهه‌های جنگ تحمیلی یاد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: بدون شک عوامل و ساختارهای مختلفی در کمک به افزایش مشارکت مردم عزیز ما در انتخابات پیش رو نقش دارد، اما نقش علما و خطبا در تقویت همبستگی ملی و مشارکت عمومی ویژه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه مشکلی در استان نداریم و همه درباره مسائل نظام هم افزایی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه آذربایجان شرقی دولت باید توجه ویژه ای به این استان کند.

وی اضافه کرد: مردم آذربایجان شرقی زمانی که احساس کنند دشمن در پی پیاده سازی توطئه ای است، همه برای نقش بر آب کردن آن همدل می شوند.

وی ادامه داد: نمود عینی این اتحاد را در جریان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند.

وی از برگزاری میزهای خدمت در نمازهای جمعه به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند دولت در استان یاد کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.