در برنامه هفتم حمایت از کارگران مورد تاکید است
در برنامه هفتم حمایت از کارگران مورد تاکید است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تلاش شده سیاست‌گذاری برنامه هفتم به سمت کاهش تورم و افزایش توان اقتصادی همه گروه‌های ضعیف جامعه باشد

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با ایرنا در مورد لایحه برنامه هفتم، اظهار داشت: در برنامه هفتم توسعه باید چتر حمایتی گروه‌های بیشتری را شامل شود.

وی افزود: تثبیت و افزایش یارانه باید در راستای اقشار محروم و ضعیف جامعه مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه طبقه سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص بیمه‌ یارانه باید دستگیر مردم باشد، ادامه داد: سیاست‌گذاری برنامه هفتم باید به سمت کاهش تورم و افزایش توان اقتصادی همه گروه‌های ضعیف جامعه باشد.

ذاکر تصریح کرد: در خصوص بیمه‌های اجتماعی اکنون بسیاری از کارگران ساختمانی بیمه نیستند و خانواده‌های آنها فاقد بیمه سلامت و مسکن هستند، در برنامه هفتم حمایت از این اقشار مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مسکن در برنامه هفتم توسعه لحاظ شده است، افزود: در بعد فرزندآوری، مسکن و بیمه باید برنامه به‌گونه‌ای بررسی شود که این موارد عملیاتی شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ابراز امیدواری کرد که در برنامه هفتم توسعه ایراداتی که در قوانین برنامه‌های توسعه قبل وارد است تکرار نشود.