تمام توان دولت صرف ایجاد شرایط بهتر در کشور است
تمام توان دولت صرف ایجاد شرایط بهتر در کشور است
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت : تمام توان و تاکید دولت مردمی سیزدهم ایجاد شرایط مطلوب در کشور است تا مشکل اشتغال حل شود که تاکنون اقدامات خوبی در زمینه های مختلف انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، روز جمعه در همایش دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: تمام تلاش دشمنان این است که واقعیت ها را جمهوری اسلامی تحریف و ناامیدی را در کشور ترویج کنند در حالی که دولت جهادی سیزدهم از روز نخست فعالیتش بدون وقفه برای حل مشکلات کشور با برنامه ریزی های صورت گرفته کارهای خوبی انجام داده است.

وی اظهارداشت: هم اکنون تکمیل زیرساختها ، حل مشکل اشتغال ، رونق تولید و صادرات اولویت دولت مردمی سیزدهم است که بیش از پیش آبادانی کشور را رقم بزند ضمن این که اجرای مصوبات در همه بخش ها را جدی پیگیری می کند تا وعده هایش را بموقع عمل کند.

وی ایجاد ده ها طرح بزرگ صنعتی در حال اجرا در بخش های نفت و گاز را از اقدامات دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: با راه اندازی این شمار طرح های اقتصادی بسیاری از نیازهای کشور در شرایط تحریم تامین می شود و توسعه کشور رقم می خورد.

معان پارلمانی رییس جمهور یادآور شد : دولت با برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه دانش بنیان کارهای خوبی انجام داده است و این مهم مورد جدی حمایت دولتمردان است که باید پیامدهای آن در کشورنمود بیشتری داشته باشد.

حسینی ادامه داد : نکته دیگر این که امنیت غذای در نخستین جلسات دولت مطرح شده و برای تحقق آن برنامه ریزی عالی صورت گرفته است و در همین راستا نیز تامنون هفت میلیون گندم از کشاورزان خریداری کرده است که ۶۰ درصد بیش از گذشته است.

به گفته وی دولت سیزدهم با اتخاذ انضباط مالی در همه سطوح کشور سعی کرده است تا کمتر دچار کسری بودجه شود.

وی با اشاره به طرح کریدور شمال به جنوب اضافه کرد : این طرح اقتصادی به خاطر درآمدزایی برای کشور باید هر چه زودتر تکمیل شود.

حسینی اظهارداشت : با تصویب جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی به طور قطع اقداماتی خوبی در سال آینده در کشور انجام خواهد شد که در همین پیوند ۶۷ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در نیمه نخست سال جاری پرداخت شد که مدیران ذیربط باید سازو کار آن را اصلاح کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد : دولت مردمی سیزدهم در عین حال با همه این اقدمات انجام شده طی مدت فعالبتش، همه تلاش هایش این بوده که کمبودها و بدهی های دولت قبل را جبران کند که کاری بسیار بزرگ کرده است.

در این همایش شماری از مسوولان کشوری ، استانی و شهرستان و نخبگان و فرهیختگان غرب مازندران حضور داشتند.

  • نویسنده : معاون پارلمانی رییس جمهور: