برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش با وزیر جلسه‌ای برگزار می‌شود
برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش با وزیر جلسه‌ای برگزار می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌ای برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش با حضور وزیر و رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار خواهیم کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی (یک شنبه،۲۳ مهر) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر گفت: روز گذشته نیز در خصوص مشکلات آموزش و پرورش صحبت شد و مقرر شد حتماً به صورت جداگانه و به صورت غیررسمی و جدا از برنامه جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش برگزار کنیم و این جلسه در حال تنظیم است و گزارش نظارتی آن نیز در حال آماده شدن است و حتما سازمان امور استخدامی را در این جلسه دعوت می کنیم و در تلاشیم روز یکشنبه این جلسه را پیگیری کنیم.

حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرش خطاب به رئیس مجلس گفت: شما از قول وزیر آموزش و پرورش گفتید مشکل کمبود معلم در تمام مدارس حل شده اما این اتفاق رخ نداده است ضمن اینکه علاوه بر کمبود معلم، افراط و تفریطی در پذیرش آموزگار صورت می گیرد .

وی ادامه داد: مشکل دیگر تامین مستخدمین مدارس است؛ چطور یک مدرسه با ۳۰۰ دانش آموز حتی یک مستخدم ندارد؟

حاجی دلیگانی وضعیت آموزش و پرورش را نامناسب خواند و افزود: سالیان سال است که سازمان استخدامی اجازه استخدام معلم نداده است؛ کسی جوابگو نیست و شناخت درستی از آموزش و پرورش هم وجود ندارد.