ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در جهان است
 ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در جهان است
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی جمعه یکی از باشکوه‌ترین روزهای قدس را رقم زد، گفت: ایران اسلامی امروز، بزرگ‌ترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش‌از دستور خود در نشست امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین و باشکوه‌ترین روزهای قدس سال‌های اخیر را رقم زد و ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت علیه ظلم و سلطه، حضرت امام‌خمینی (ره) که بنیان‌گذار این راهپیمایی باشکوه بودند، هر ساله مایه دلگرمی تمام مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود: ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز، خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را در سراسر کشور از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک به لرزه درآوردند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز به پشتوانه این ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است. به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه سلام و درود می‌فرستم و توفیقات روزافزون آن‌ها را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر اظهار کرد: همچنین لازم است به شب‌های پر ارزش قدر اشاره کنم که دیدیم چگونه میلیون‌ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه‌های باشکوهی از دین‌داری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت‌به باورهای مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند. این‌جانب بر خود فرض می‌دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی شکرگزار خداوند متعال باشم و از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم لیالی قدر و برپایی خیمه عزای امیرالمؤمنین خاضعانه تشکر کنم.