آمریکا از سرناتوانی ایران را تهدید می کند
آمریکا از سرناتوانی ایران را تهدید می کند
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این که حملات و تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه اقدامی بسیار خطرناک است، گفت: یکی از اهداف اساسی دشمن، وادار کردن مردم فلسطین، لبنان و ملتهای منطقه به تسلیم است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از العالم، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (شنبه) طی سخنانی به مناسبت روز شهید حزب الله در سالن دبیرستان شاهد المهدی جاده فرودگاه در حومه جنوبی بیروت، اظهار داشت: امروز روستاها و شهرهای ما تعدادی از شهدای عزیز را تشییع کردند.

وی گفت: شهید احمد قصیر بنیانگذار عملیات شهادت طلبانه در لبنان علیه دشمن صهیونیستی بود. خون احمد قصیر این جوان شهادت طلب و شهادت طلبان قبل و بعد از او بر شمشیر آمریکایی ـ صهیونیستی پیروز شد.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این که شهدا در مکتب ما دارای قداست و جایگاه خاصی هستند، تصریح کرد،‌ برکت فداکاری شهدا را در لبنان مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به این که شهدای ما احساس مسئولیت می کردند و هرگز از کسی پاداش نخواستند، اظهار داشت: خانواده های شهدای ما همان صفات شهدا را دارند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: خانواد های شهدای ما هر روز در امتحان حفط این فداکاری ها قبول می شوند. خانواده های شهدای ما همواره برای ایثار و فداکاری اعلام آمادگی می کنند.

سیدحسن نصرالله با تسلیت به خانواده های شهدای غزه تصریح کرد، خانواده های شهدا به ما توان ترسیم آینده ملتها، مقدسات و منطقه مان را می دهند.

حملات و تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه اقدامی بسیار خطرناک است

وی گفت: حملات و تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه اقدامی بسیار خطرناک است به طوری که تعداد شهدای غزه به ویژه زنان و کودکان هر روز درحال افزایش است.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد،‌ یکی از اهداف اساسی دشمن، وادار کردن مردم فلسطین، لبنان و ملتهای منطقه به تسلیم است.

سید حسن نصرالله گفت: هدف دشمن آن است که به فلسطینیان بگوید اراضی، اسرا و مقدساتتان را فراموش کنید و در همین زمینه هر خانه و خانواده را هدفی مشروع برای خود می داند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی در تمام اهدافش با شکست مواجه خواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مردم لبنان هر چه کشتار و جنایات دشمن صهیونیستی بیشتر شود، بیشتر به مقاومت تمسک می جویند.

مقاومت ضربات بزرگی به پروژ ه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی وارد کرد

وی در ادامه با بیان این که آن که باید مایوس شود رژیم صهیونیستی است که در آینده زوال خواهد یافت، تصریح کرد، دشمن با کشتار و تجاوز هرگز نمی تواند اهدافش را محقق کند و فقط به خودش ضرر می زند.

سیدحسن نصرالله افزود: مقاومت ضربات بزرگی به پروژ ه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی وارد کرده است. از سوی دیگر امروز شاهد تحول در افکار عمومی جهان و افشای چهره واقعی دشمن صهیونیستی و حامیانش هستیم و این به نفع مقاومت است.

وی گفت: هیچ طرفی در جهان جز آمریکا و انگلستان از استمرار تجاوز به غزه حمایت نمی کند. امروز دنیا دیگر این جنایات را تحمل نمی کند و همین مساله اهرم فشاری بر آمریکاست.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به این که مدیر این نبرد و حامی رژیم صهیونیستی دولت آمریکاست، تصریح کرد، آمریکا تصمیم گیرنده اصلی در تجاوز به غزه است.

وی گفت: چشمان مردم فلسطین و ملتهای اسلامی به کنفرانس سران ۵۷ کشور جهان در ریاض است. کمترین کاری که کشورهای اسلامی می توانند انجام دهند، تلاش برای توقف تجاوز به غزه و ورود کمک های انسان دوستانه به آن است.

نبرد با صلابت نیروهای مقاومت در غزه به رغم این که خانواده هایشان در معرض قتل قرار دارند

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: نبرد در غزه در شرایطی بسیار دشوار انجام می شود و رزمندگان مقاومت به رغم آنکه خانواده هایشان در معرض قتل قرار دارند، با صلابت می جنگند.

وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی در نبرد علیه غزه هیچ دستاوردی نداشته است، تصریح کرد، شجاعت و تاکتیک های مقاومت در نبرد غزه، بسیار سرنوشت ساز است. اسرائیلیها اعتراف کردند که همچنان از دستیابی به پیروزی در غزه ناتوانند.

متاسفانه سخن از مقابله عربی با پهپادها و موشک های یمن است که اسراییل را هدف قرار داده است

سیدحسن نصرالله با بیان این که اسراییلی ها امروز در چند جبهه می جنگند که یکی از آنها در غزه و دیگری در یمن است، اظهار داشت: متاسفانه امروز سخن از مقابله عربی با پهپادها و موشک هایی مطرح است که از یمن شلیک می شوند. مشارکت یمن در نبرد، نماد حمایت عظیم از مقاومت فلسطین است. تاکنون تظاهراتی مانند تظاهرات در یمن را در هیچ جای جهان شاهد نبوده ایم.
اعتراف آمریکا به ۴۶ حمله به پایگاه هایش در سوریه و عراق

وی گفت: رژیم صهیونیستی با افزایش فرار شهرک نشینان به خاطر ضربات مقاومت مواجه است که کابینه صهیونیستی را به شدت تحت فشار قررا داده است.

سید حسن نصرالله در ادامه با بیان این که رویدادهای غزه باعث شروع واقعی مقاومت اسلامی در عراق شد،افزود: آمریکا به ۴۶ حمله به پایگاه هایش در سوریه و عراق و زخمی شدن ۵۶ نفر از سربازانش تا روز گذشته اعتراف کرده است.
اگر آمریکا نمی خواهد دچار جنگی فراگیر شود باید تجاوزگری به غزه را متوقف کند

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سوریه به رغم شرایط دشوارش از رزمندگان مقاومت حمایت می کند.

وی افزود: اگر آمریکایی ها نمی خواهند منطقه دچار جنگی فراگیر شود باید تجاوز به غزه را متوقف کنند. شهر بندری ایلات در ساحل خلیج ایلات واقع در جنوب سرزمین های اشغالی که تحت حمایت اسرائیل، آمریکا و حتی کشورهای عربی قرار دارد در معرض حمله پهپادی واقع شد که هنوز منبعش مشخص نیست.

آمریکا از داعش در سوریه حمایت می کند

سید حسن نصرالله در ادامه خاطرنشان کرد،‌ سوریه را با قانون قیصر محاصره کرده اند تا آن را در سطوح اقتصادی و اجتماعی خفه کنند. از سوی دیگر آمریکایی ها در سوریه از داعش حمایت می کنند.

اگر در منطقه مقاومتی قدرتمند وجود دارد به خاطر حمایت ایران است

وی در ادامه گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به مساله فلسطین راسخ است و از فلسطین به طور نامحدود حمایت می کند. اگر در منطقه مقاومتی قدرتمند وجود دارد به خاطر حمایت ایران است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد،ٰ‌ شهید سلیمانی سالهای زیادی از عمرش را در مسیر حمایت از جنبش های مقاومت صرف کرد.

آمریکا از سرناتوانی ایران را تهدید می کند

مقاومت عراق نیروهای آمریکایی را در هم می کوبد و مقاومت لبنان صهیونیستها را در هم می کوبد لذا آمریکا از سر ناتوانی ایران را تهدید می کند. ایران هرگز به نیابت از مقاومت تصمیم گیری نمی کند اما همواره پشتیبان آن است.

سطح فعالیت مقاومت لبنان همراه با نوع تسلیحاتش بسیار ارتقا یافته است

وی گفت: هفته گذشته شاهد افزایش فعالیت های مقاومت در لبنان بودیم. سطح فعالیت مقاومت لبنان همراه با نوع تسلیحاتش بسیار ارتقا یافته است.

سید حسن نصرالله گفت: دشمن صهیونیستی از زخمی شدن ۳۵۰ نفر و انتقال آنها به بیمارستانهای شمال فلسطین اشغالی خبر داده است. مقاومت با موشک باران شهرک صهیونیستی کریات شمونه به جنایت دشمن صهیونیستی در زمینه به قتل رساندن سرنشنیان غیرنظامی یک خودرو در جنوب لبنان پاسخ داد.

روزانه ۲ یا ۳ پهپاد از لبنان، دشمن صهیونیستی را با عبور از گنبد آهنین هدف می گیرند
وی افزود: هر روز یک، دو یا سه پهپاد از لبنان به طرف دشمن شلیک می شود و از گنبد آهنین و موشک های پاتریوت آن عبور می کند.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد، موضع مردم لبنان جز تعدادی بسیار اندک، همبستگی با غزه است. سیاست ما در نبرد فعلی آن است که در میدان حرفمان را بزنیم. نبرد ما نبرد مقاومت، پایداری و صبر است.

دشمن صهیونیستی مجبور به عقب نشینی است

وی گفت: تمام ملتها و جنبش های مقاومت برای شکست دادن اشغالگران و مهاجمان نیازمند چند سال وقت هستند. دشمن صهیونیستی مجبور به عقب نشینی است و زمان به نفع دشمن نیست.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین افزود: سخنان ضد و نقیض بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نشانه سردرگمی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه است. مقاومت به رغم جنایات دشمن پیروز خواهد شد.

وی خطاب به حضار گفت: از شما می خواهم دعا کنید تا رزمندگان مقاومت پیروز شوند. پیروزی نهایی انشاء الله محقق خواهد شد.

بنابر این گزارش،‌ دبیرکل حزب الله لبنان، در سخنان جمعه گذشته خود درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه نیز با تاکید بر این که نبرد کنونی در غزه، نبرد استواری، صبر، استقامت، انباشت دستاوردها و ممانعت از دستیابی دشمن به اهداف است، گفت: باید تلاش می کنیم که غزه و مقاومت غزه، پیروز شود.