مشکلات کشور بدون حضور مردم رفع نمی‌شود
مشکلات کشور بدون حضور مردم رفع نمی‌شود
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: مشکلات کشور در قالب گفتمان جهاد سازندگی، بدون حضور مردم قابل حل نیست و قیام جوانان برای جهاد سازندگی لازم است.

سید امیرحسین مدنی  در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با بیان اینکه کنار هم بودن به معنی جهاد سازندگی است، افزود: امروز دشمن روی پیشرفت و سازندگی کشور تمرکز کرده است و ما باید با سازندگی و توسعه کشور را جلو ببریم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به لزوم برگرداندن مجموعه‌ تعطیل شده جهاد سازندگی برای پیشرفت کشور بیان کرد: در دولت سیزدهم به لزوم احیای جهاد سازندگی رسیدیم.

مدنی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در این باره، اقداماتی که انجام می‌دهیم باید اقیانوسی را متلاطم کند.
تشکیل ستاد ملی مقابله با گرد و غبار در سرخس

فرماندار سرخس نیز گفت: در حوزه ریزگردها که به عنوان مهمان ناخوانده است، در دولت سیزدهم به این نتیجه رسیدیم که ستاد ملی مقابله با گرد و غبار کشور در سرخس تشکیل شود.

حسن نوری زاده افزود: دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی، دیپلماسی و مردمی انجام داده است و سیاست‌های ابلاغی استاندار خراسان رضوی نیز مردمی محور و اتفاقات بسیار خوبی در حال انجام است.
وی بیان کرد: نا پایان سال ۱۴۰۳ تمام روستاهای شهرستان سرخس از گاز بهره‌مند می‌شود.

به گفته وی، در حوزه گازرسانی ۳۷ روستا فاقد گاز هستند و با پیگیری‌هایی که انجام شده تا دو هفته دیگر حدود هفت روستای سرخس بهره‌مند از گاز می‌شوند.

رییس دادگستری شهرستان سرخس نیز بیان کرد: موضوع اشتغال و مبارزه با فساد در راس گفتمان دولت است و با توجه به خشکسالی‌ها و مشکلات دامداری و کشاورزی، اقدام دولت در حوزه نهاده‌های دامی و کاهش قیمت مناسب بوده اما نیاز است تا در حوزه تسهیلات دامداری و کشاورزی کمک شود.

«حیدر جهانی چنار» با بیان اینکه دولت دغدغه کار جهادی دارد، افزود: این مایه افتخار است که برای مناطق مرزی و محروم هزینه می‌شود و باید به این نکته توجه شود که اعتبارات در مسیر درست هزینه شود.

وی با اشاره به دغدغه دولت در حوزه مبارزه با فساد، گفت: با همکاری دولت موضوع مبارزه با فساد را دنبال می‌کنیم.