عزم جدی دولت تا رفع کامل مطالبات مردم ادامه دارد
عزم جدی دولت تا رفع کامل مطالبات مردم ادامه دارد
معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم با عزم جدی و مجاهدت زمینه مناسبی برای رشد و پیشرفت کشور فراهم کرده و این تلاش‌ها تا رفع کامل مطالبات و دغدغه‌های مردم ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمد حسینی در نشست با استادان دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره در تلاش بوده است تا ایران را در انزوا و تنگنا قرار دهد اما این تلاش‌ها با حضور در صحنه و هوشیاری مردم و درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا دولت سیزدهم نیز در عرصه داخلی و خارجی تلاش‌ها و برنامه‌های بسیاری دارد که زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کرده است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تصریح کرد: این دولت از ابتدا اعلام کرد که ایران سیاست متوازن دارد و فقط نگاه به چند کشور اروپایی ندارد و در تلاش است تا با همه کشورهای جهان از جمله کشورهای همسایه و کشورهای قدرتمند اقتصادی ارتباط برقرار کند که این سیاست جواب داد و موثر واقع شد

حسینی ادامه داد: ایران در دولت سیزدهم به عضویت سازمان شانگهای درآمد و امروز روابط ایران و چین بسیار جدی‌تر از گذشته شده است.

حسینی با بیان اینکه مقاومت شکل گرفته در منطقه در حال تسری به دیگر نقاط جهان است، اظهار داشت: امروز مردم کشورهایی نظیر کلمبیا و برزیل نیز چشم امیدشان به سیاست‌های ضداستکباری است و این روند نویدبخش آینده بهتر برای منطقه و جهان است.

وی به تلاش‌های انجام شده در داخل کشور نیز اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم خدمات و برنامه‌های قابل توجهی در این مدت انجام داده است اما به سبب گرانی و تورم که درد مزمن چندین ساله است شیرینی دستاوردها و اقدامات هنوز به کام مردم ننشسته است و امید می رود در ادامه این خدمات برای مردم ملموس و عینی باشد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: به طور مثال تامین آب پایدار در استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان و سیستان و بلوچستان نمونه بارزی از خدمات‌رسانی دولت به مردم است.

حسینی انسجام و همدلی داخلی را لازمه پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: انتظار می‌رود اساتید دانشگاهی هم در این خصوص دولت را کمک کنند و اگر نقد و مطالبه ای وجود داشته باشد گوش شنوا وجود دارد.